
Jak napisać newsletter szybko i zyskać wiernych czytelników?
Czy można sprawić, że czytelnicy zaczną pochłaniać teksty twoich maili jak pączki w tłusty czwartek? To nie takie trudne. Poznaj niezawodny przepis.
Jak napisać newsletter szybko i zyskać wiernych czytelników?
Czy można sprawić, że czytelnicy zaczną pochłaniać teksty twoich maili jak pączki w tłusty czwartek? To nie takie trudne. Poznaj niezawodny przepis.
Przepis na dobry tekst, czyli jak zaangażować czytelnika
Czasem to, co napisałaś, nie brzmi tak fascynująco, jak myślałaś. Zamiast ekscytacji ze zdań wypływają co najwyżej krople nasenne… Chcesz poznać sekretny składnik, który zaangażuje czytelnika i pomoże Ci napisać naprawdę dobry tekst?
Kurs kreatywnego pisania online za darmo – Content Flow Intro
Jak napisać tekst, który przeczyta 1300 osób? Sprawdź Content Flow Intro – darmowy kurs kreatywnego pisania do social mediów.
Dlaczego warto napisać dobry opis produktu?
W tym artykule podam ci parę argumentów za tym, dlaczego warto poświęcić jakieś dwie godziny na to, żeby dobrze opisać produkt (Proszę nie jęczeć! To może być przyjemne.) Czy opis produktu w sklepie jest naprawdę tak ważny? Zazwyczaj skupiamy się na zdjęciach i zapominamy, że słowa mają moc ostatecznego przekonania
7 kroków – jak napisać opis produktu, który szczypie za duszę i otwiera portfele
7 kroków wystarczy, by przejść od poprawnego, ale bez ikry, opisu produktu, do takiego, który szczypie za duszę i otwiera portfele. Chodzi przecież o to, żeby nie można było obok niego przejść obojętnie. Żeby twoi klienci go zapamiętali i nawet jeśli nie kupią od razu, to twoje słowa będą ich
Z cyklu „Odpicuj mój opis produktu”, odc. pt.: „Starzy to patologia”
Jesienią 2020 r. zapytałam czytających newsletter – o czym teraz pisać? Wygrały opisy produktów i usług, więc w listopadzie zaczęłam cykl „Pimp Up Mój Opis Produktu”, w którym nadesłanym opisom dodaję chili-vanili a one przechodzą metamorfozę, od wersji „poprawne, ale nudne jak flaki z olejem” do wersji, która za flaki
Newsletter
Zapisując się na newsletter otrzymasz 5-dniowy kurs pisania dla biznesu.
Copyright (C) 2020 dwa słowa
Designed by Ewelina Wojtyczka.
DEVELOPED BY KRYPTONUM.
All rights reserved.
Dzięki za zapis!
Dwa Słowa i ja lubimy ciasteczka. Skoro tu jesteś, to znaczy, że też je lubisz i akceptujesz. Przejdź do strony.