Jak przekonać tekstem, czyli o poezji w biznesowych treściach
Czy środki poetyckie działają w tekstach sprzedażowych? Na to pytanie pomogą odpowiedzieć inżynier Mamoń z „Rejsu”, OJ Simpson, ojciec Kardashianek i badanie naukowe.
Jak przekonać tekstem, czyli o poezji w biznesowych treściach
Czy środki poetyckie działają w tekstach sprzedażowych? Na to pytanie pomogą odpowiedzieć inżynier Mamoń z „Rejsu”, OJ Simpson, ojciec Kardashianek i badanie naukowe.
Najlepszy tekst sprzedażowy – technika, która działa zawsze
Najlepszy tekst sprzedażowy to taki, który spełnia cel, czyli sprzedaje. Żeby go stworzyć, nie trzeba uciekać się do niecnych sztuczek. Jest prostszy (i bardziej uczciwy) sposób.
Reklama na Facebooku – czy kupiłabyś 10 zł za 1 zł?
Jak skutecznie się reklamować na Facebooku i dlaczego lepiej ustawiać reklamę samodzielnie? Zobacz przykłady kampanii, którym agencja wcale nie pomogła.
Jak sprzedawać w internecie bez wyskakiwania z lodówki?
Przewracasz czasem oczami na widok maili sprzedażowych, które bombardują Twoją skrzynkę? Czy da się sprzedawać bardziej subtelnie? Sprawdź!
Jak napisać ofertę nie do odrzucenia krok po kroku
Co zrobić, by twoja oferta przyciągała klientów jak gorąca herbata z odrobiną pomarańczy w mroźny dzień? Samo zachwalanie produktu czy usługi nie wystarczy. Potrzeba odpowiedniego przepisu i sekretnego składnika.
10 sposobów na brak weny twórczej
Nieważne, jakie teksty tworzysz, na pewno choć raz tego doświadczyłaś. Otwarty na komputerze edytor. Migający kursor. A w głowie, zamiast pomysłów, coraz większa frustracja. Dopadł cię brak weny. Można go przegonić. Poznaj 10 sposobów na blokadę twórczą.
Newsletter
Zapisując się na newsletter otrzymasz 5-dniowy kurs pisania dla biznesu.
Copyright (C) 2020 dwa słowa
Designed by Ewelina Wojtyczka.
DEVELOPED BY KRYPTONUM.
All rights reserved.
Dzięki za zapis!
Zostaw swój email:
Wyślę ci dostęp do:
12 szkoleń Sigrun, naszej grupy na FB, oraz do 13. szkolenia ze mną.
Zapisałaś się na webinar 1 grudnia 2021 r. Sprawdź swój email, bo poszedł do ciebie mail ze szczegółami spotkania.
Dwa Słowa i ja lubimy ciasteczka. Skoro tu jesteś, to znaczy, że też je lubisz i akceptujesz. Przejdź do strony.