Jak dobrze opisać produkt w sklepie

Dlaczego warto napisać dobry opis produktu?

W tym artykule podam ci  parę argumentów za tym, dlaczego warto poświęcić jakieś dwie godziny na to, żeby dobrze opisać produkt (Proszę nie jęczeć! To może być przyjemne.) Czy opis produktu w sklepie jest naprawdę tak ważny? Zazwyczaj skupiamy się na zdjęciach i zapominamy, że słowa mają moc ostatecznego przekonania

czytaj

Z cyklu „Odpicuj mój opis produktu”, odc. pt.: „Starzy to patologia”

Jesienią 2020 r. zapytałam czytających newsletter – o czym teraz pisać? Wygrały opisy produktów i usług, więc w listopadzie zaczęłam cykl „Pimp Up Mój Opis Produktu”, w którym nadesłanym opisom dodaję chili-vanili a one przechodzą metamorfozę, od wersji „poprawne, ale nudne jak flaki z olejem” do wersji, która za flaki

czytaj

Wywiad pogłębiony, czyli jak poznać klienta

Wiesz, że twoi klienci mogą pisać za ciebie? Jesteś leniwa? Ja bardzo. I to nie znaczy, że dużo nie pracuję. Leniwa, która dużo pracuje? Jasne! (tu prychnięcie, w którym prym wiodą Francuzi) Ano możliwe. „Work hard and play hard” nigdy do mnie nie przemawiało. Wolałam „smart”. I nadal wolę. Dodatkowo,

czytaj

8 elementów strony głównej – złoty standard

Strona główna to twoja witryna sklepowa. I najlepszy sprzedawca. Sposób ułożenia treści może zadecydować o twoim być, czy nie być. Poznaj złoty standard i 8 podstawowych elementów, które powinny się znaleźć na twojej stronie głównej. Jak robisz zakupy w realu? Jedziesz do galerii (ech, guacamole, żeśmy galerie sztuki przerobili na

czytaj

Zoom w Noblu

Zakładałam, że będzie moc. Wszyscy naokoło o tym trąbią. Ale nie spodziewałam się, że pierwsze zdanie złapie mnie delikatnie dwoma palcami za dłoń i będzie rytmicznie pulsować, aż do mojego rozpłynięcia się i aż do 25 strony przemowy. Przypuszczam, że wszyscy zgromadzeni w sali Grand Hall Akademii Szwedzkiej też się tego nie

czytaj

Dzięki za zapis!

Został Ci jeszcze jeden klik do zrobienia - zajrzyj teraz do swojej skrzynki mailowej i potwierdź zapis.

Gotowe? Jutro w Twojej skrzynce wyląduje pierwsza lekcja.

Jeśli nie dotrze, koniecznie sprawdź spam i oferty, oraz dodaj mój adres emailowy (kontakt@dwa-slowa.pl) do kontaktów.

Dwa Słowa i ja lubimy ciasteczka. Skoro tu jesteś, to znaczy, że też je lubisz i akceptujesz. Przejdź do strony.