o mnie

Spec od słów, poliglotka. Pracowałam jako tłumaczka symultaniczna, konsultantka ds. mediów, naczelna kwartalnika, szefowa ds. PR’u i komunikacji w firmach takich jak UBS, Heineken, Philip Morris i konsultant ds. employer brandingu dla firm takich jak L’Oréal, Nestlé, Coca-Cola. Obecnie menadżer sporego zespołu w korpo. I świeżo upieczona przedsiębiorczyni. Tutaj nauczę cię jak skutecznie pisać online.

Jak?

  • podczas jednorazowych spotkań online (1-2 godziny)
  • w czasie regularnych, poświęconych praktyce zoominarów (cykl 6-tygodniowy lub 3-miesięczny) 
  • w ramach kameralnych mastermindów (przyjmuję maksymalnie 4-6 osób)
  • podczas  stacjonarnych szkoleń dla firm
  • w formie mikrokursów podanych w pdf’ie
 
Napisz do mnie na kontakt@dwa-slowa.pl – doradzę, która forma będzie najbardziej odpowiednia dla ciebie.
 
Jeśli nadal mało ci informacji o tym, jaka to jestem wspaniała i czego to ja w życiu nie robiłam, naciśnij przycisk poniżej.
 

Ukończyłam Lingwistykę Stosowaną na Uniwersytecie Warszawskim i dzięki grantowi z EU 2-letnie podyplomowe z tłumaczeń symultanicznych i konsekutywnych w Katedrze UNESCO na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Mówię i piszę po polsku, angielsku, niemiecku, francusku, dogadam się po włosku, portugalsku, rosyjsku, znajdę hotel, dojadę na miejsce i nie zjem nic, czego bym nie chciała w Iranie i Chinach.

Poza tym studiowałam roczny coaching w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości i roczny Staż Gestalt w Instytucie Gestalt w Krakowie.

Pisania uczyłam się na półrocznych szkoleniach u najlepszych: Marii Kuli (Szkoła Pisania Powieści) i Marie Forleo (Copy Cure), kurs pisania scenariuszy u Marcina Cząby (główny scenarzysta największych hitów TVNu). Jeśli chcesz skorzystać z mojej wiedzy, zapraszam.

A dlaczego uciekłam do korpo?
Na studiach uczyli nas, że powinniśmy tłumaczyć myśli a nie słowa. Gdy zaczęłam tłumaczyć polityków, szybko stało się jasne, że w gąszczu ich metafor nie potrafię wiele znaleźć. To nie pozostawiało wiele nadziei na sukces w tym zawodzie. W korpo za to mogłam pracować na dużą skalę, z ludźmi z wielu kultur i… wydawać masę nie swoich pieniędzy na kampanie informacyjne, PR i branding.

dlaczego dwa słowa?

Bo wystarczy tak naprawdę jedno ; ) żeby podać esencję. Wybór jednego słowa to jednak spore wyzwanie. Dlatego dwa. Dla towarzystwa. Bo ma być krótko i treściwie, lekko i skutecznie. Bo po miesiącach „muszę” i nawet latach harówki w końcu może być lekko. Bo po polsku najbardziej skuteczne zdania występują jako zbitki dwóch słów: „kocham cię”, „kup mleko”, „daj to”, „pokaż to”, „wyślij mi” itp. itd. 

A może i nie, ale ja tak lubię myśleć. Po angielsku w każdym razie trzeba użyć trzech, a to już tłum.

Dlaczego uczę jak skutecznie pisać online?

Bo po 20 latach pracy dla mniejszych i większych marek uznałam, że czas dać coś od siebie… ludziom i że chcę się sprawdzić we własnym biznesie. A praca ze słowami to jest to, co mnie nieustannie podnieca i na czym się znam. Prosty wybór.

Bo od roku na biznes namawia mnie przyjaciółka, której pomagam w pisaniu o jej biznesie. Czasem podsyła newsletter, z którym czuje, że jest coś nie tak, ale nie ma pojęcia co. No a ja po 20 latach zajmowania się słowami widzę to od razu. Co więcej, wiem jak poprawić. To dla mnie prosta, automatyczna sprawa. Podobno to, co dla mnie jest tak naturalne, bo proste, niekoniecznie jest takie dla innych.

Nie przydam ci się jeśli...

…nie drży ci serce przy publikowaniu postów, piszesz w miarę regularnie i nie wisi „to” nad tobą jak miecz Damoklesa. W dodatku masz społeczność, z którą jesteś w kontakcie (bo komentują a nawet odpisują). W takim  przypadku nie mam u ciebie nic do zrobienia. Gratulacje! No chyba, że masz dryg do ciągłego uczenia się?

Radykalne narzędzie, dzięki któremu nawiążesz relację z klientem.

To jak? Chcesz? Jeśli tak, poproszę o maila i narzędzie ląduje u ciebie.

*Zapisując się, wyrażasz zgodę na przesyłanie Ci newslettera, informacji o nowych artykułach, produktach i usługach Dwóch Słów. Zgodę można w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.