Z cyklu „Odpicuj mój opis produktu”, odc. pt.: „Starzy to patologia”

Jesienią 2020 r. zapytałam czytających newsletter – o czym teraz pisać? Wygrały opisy produktów i usług, więc w listopadzie zaczęłam cykl „Pimp Up Mój Opis Produktu”, w którym nadesłanym opisom dodaję chili-vanili a one przechodzą metamorfozę, od wersji „poprawne, ale nudne jak flaki z olejem” do wersji, która za flaki porywa.  Patologia ma rodzicielska Na […]

Wywiad pogłębiony, czyli jak poznać klienta

Wiesz, że twoi klienci mogą pisać za ciebie? Jesteś leniwa? Ja bardzo. I to nie znaczy, że dużo nie pracuję. Leniwa, która dużo pracuje? Jasne! (tu prychnięcie, w którym prym wiodą Francuzi) Ano możliwe. „Work hard and play hard” nigdy do mnie nie przemawiało. Wolałam „smart”. I nadal wolę. Dodatkowo, jeśli coś można zrobić z […]

8 elementów strony głównej – złoty standard

Strona główna to twoja witryna sklepowa. I najlepszy sprzedawca. Sposób ułożenia treści może zadecydować o twoim być, czy nie być. Poznaj złoty standard i 8 podstawowych elementów, które powinny się znaleźć na twojej stronie głównej. Jak robisz zakupy w realu? Jedziesz do galerii (ech, guacamole, żeśmy galerie sztuki przerobili na galerie zakupowe), chodzisz i patrzysz. […]

Dzięki za zapis!

Został Ci jeszcze jeden klik do zrobienia - zajrzyj teraz do swojej skrzynki mailowej i potwierdź zapis.

Gotowe? Jutro w Twojej skrzynce wyląduje pierwsza lekcja.

Jeśli nie dotrze, koniecznie sprawdź spam i oferty, oraz dodaj mój adres emailowy (kontakt@dwa-slowa.pl) do kontaktów.

Dwa Słowa i ja lubimy ciasteczka. Skoro tu jesteś, to znaczy, że też je lubisz i akceptujesz. Przejdź do strony.

Book Flow

Kurs pisania dla biznesu

5 lekcji prosto na twoją skrzynkę.
Lekko i skutecznie.