Selling Flow

Naucz się sprzedawać.

Wyjdź do ludzi z profesjonalną kampanią marketingowo-sprzedażową po Nowym Roku i zacznij normalnie zarabiać online.

Pokaż się i sięgnij śmiało po więcej. We flow, z błyskiem w oku i rozwianym włosem. 

Więcej klientów i pieniędzy (tak!).

Więcej spełnienia, mocy i satysfakcji z tego, co robisz.

Więcej tych, którym możesz pomóc. 

Napisz teksty – żylety na każdy etap twojej kampanii i sprzedawaj po Nowym Roku jak gwiazda. 

 

Myślisz o własnym kursie,
produkcie online,
warsztatach, konsultacjach 1:1?
Chcesz wypuścić coś nowego
po Nowym Roku?

Jeśli chcesz wyjść z ofertą po Nowym Roku to teraz jest ostatni dzwonek, żeby zacząć to wszystko przygotowywać. Styczeń nadejdzie (nawet nie wiesz kiedy) a ty będziesz w proszku! Opis oferty niegotowy. Landing niegotowy. Nie wiesz jak wycenić. Posty nienapisane. Aaaaaa! Znowu zarwane noce, stres, brak pewności i przekonania do tego, co wypuszczasz, bo zabrakło ci czasu, żeby pomyśleć i się przygotować. 

60 sprzedanych programów za 32.000 zł.
Anna Targieł
Rozmowy z duszą - Anna Targiel
2000 osób zapisanych na webinar, 500 na żywo, 6 kursów sprzedanych jeszcze podczas webinaru.
Iza Kubalska
@iza_kubalska, Pozytywna Dyscyplina

Być może kłębią ci się teraz w głowie podobne myśli:

"Zaczynam w poniedziałek i nie wiem za co się zabrać. A w piątek jestem wypluta, bo tyle się narobiłam. To, co widzę na koncie jest kompletnie niewspółmierne do mojego wysiłku."

"Najchętniej bym w ogóle nie sprzedawała. Gadać merytorycznie mogę godzinami, ale jak mam przejść do ceny to tracę moc."

Bosz! Jak sobie pomyślę, ile tego trzeba zrobić i ile napisać to mi się odechciewa."

"Czy da się sprzedawać bez zasypywania ludzi mailami i wyskakiwania z lodówki?"

"Jak zmyślnie przeplatać treści typowo sprzedażowe, eksperckie i inspiracyjne?"

„Jak dotrzeć do całkiem nowych klientów? Próbowałam na różnych grupach, ale z miernym efektem."

„Męczy mnie to. Staję na głowie, ale nie kupują. Mam tego powoli dość, jeszcze trochę i wrócę na etat."

1.      Pierwsza fala Selling Flow to finanse – żebyś przestała bać się cyferek a zaczęła patrzeć na nie jak na sprzymierzeńców.

2.     Druga fala to klient – żebyś stworzyła ofertę nie do odrzucenia.

3.     Trzecia fala to marketing – żebyś wiedziała, jak dotrzeć do tych płacących klientów. 

4.     Czwarta fala to copywriting – bo dzięki niemu wyrazisz to, co ustaliłaś w poprzednich 3 falach. 

 

Nie byłoby fal, gdyby nie ocean, czyli twój mindset – albo ci pomoże, albo wszystko zniszczy.

 

Potrzebujesz też podłoża, czyli strony technicznej: narzędzi tj. platforma mailingowa, webinarowa, mailing, automatyzacje, FB ads menedżer, pixel…  

 

To wszystko znajdziesz w Selling Flow. I o wiele więcej. Bo wsparcie, podpowiedzi, burze mózgów, sprawdzanie pomysłów jest bezcenne.

Przygotujmy
twoją kampanię i sprzedaż.

Razem.
Teraz, w listopadzie i grudniu.

Żeby nie pędzić w panice od 1 stycznia.

Zanim pokażesz po Nowym Roku ofertę światu, dobrze przygotować wcześniej mnóstwo rzeczy i tekstów na poszczególne fazy kampanii: 

seeding, pre-launch, reklama, launch, sprzedaż, post-launch, upsell, downsell

 – opis oferty w sklepie,

– landing page z lead magnetem lub opisem kursu, 

– posty, maile zapraszające na webinary, lead magnet, prezentacje, 

– maile, posty i inne teksty sprzedażowe,

– teksty po sprzedaży…

Wyobraź sobie, jak może wyglądać twój styczeń po Selling Flow:

darius-bashar-8XMWpPJcVcA-unsplash

Kurs u Ciebie Gosiu sprawił, że opisuję mój biznes tak, jak on na to zasługuje. Czyli z serca, ale używając tych wszystkich mocnych słów, które nasz umysł uwielbia. Sprawił, że nie boję się sprzedawać. I że całkowicie przestawiłam swoje myślenie. Moje klientki są dla mnie na pierwszym miejscu. To paradoksalnie dało mi wolność w tworzeniu. I zadziała się magia. Polecam ten kurs każdej kobiecie, która chce zarabiać na swojej pasji! 

Daria

czulyrozwoj.pl

Kurs czystym sercem polecam każdej osobie, która chce się nauczyć sprzedawać w duchu wzajemnej wymiany, w zgodzie ze sobą. Dzięki niemu nauczyłam się pisać z większą łatwością i w sposób zrozumiały dla moich klientek wyrażać korzyści płynące ze sprzedawanych przeze mnie usług. Uwielbiam zaangażowanie prowadzącej i całej grupy – bezcenne!

Ula

ulazielenczuk.pl

Jeśli chcesz sprzedawać bez sprzedawania. Pisać o produkcie od strony klienta i nie zalewać go wciąż tym samym. Do tego potrzebujesz regularności i wsparcia grupy, to ten kurs jest dla Ciebie. Choć początkowo sceptycznie podchodziłam do co-writingów na żywo, to okazały się świetną inspiracją, z której nieraz miałam więcej pomysłów. 

Marta

sztukkilka.pl

Zapraszam cię do Selling  Flow

Co będziemy robić:

6 modułów kursu pomoże ci profesjonalnie przygotować każdą z 6 faz kampanii marketingowo-sprzedażowej. 

W każdym module dostajesz tematy postów na dany etap kampanii (1 moduł = 1 tydzień).
Podczas wspólnego pisania 1x tygodniu będziemy pisać teksty zgodne z modułem (posty lub inne),
a podczas spotkań biznesowych 1x tygodniu będziesz mieć okazję przedyskutować twój przypadek i pytania. 

Moduł 1 – faza pre-seeding

Terminy spotkań: 15.11 (wt) i 17.11 (czw)

  • Wybierz produkt, który będziesz sprzedawać jesienią i wybierz jego „opakowanie”, czyli USP (unique selling proposition – coś co go wyróżni)
  • Przetestuj i sprawdź czy to faktycznie jest to, czego pragną ludzie (ankiety i rozmowy) i zbierz setki słów i wyrażeń do twoich tekstów (skrypty rozmowy, pytania, posty i maile do skopiowania).
  • Policz swoje pieniądze i ustal cenę produktu (excel do skopiowania).

Moduł 2 – faza seeding

Terminy spotkań: 22.11 (wt) i 24.11 (czw)

  • Narysuj ścieżkę, po której przyjdzie do ciebie klient.
  • Przykłady ścieżek klienta (6 przykładów do skopiowania).
  • Uzupełnij ścieżkę o brakujące elementy np.: webinar, wyzwanie, lead magnet, szkolenie itp.
  • Opisz swój produkt i usługę – w sklepie i na stronie sprzedażowej (schematy, taktyki copywriterskie, język korzyści).

Moduł 3 – faza pre-launch

Terminy spotkań: 29.11 (wt) i 01.12 (czw)

  • Wybierz model sprzedaży  (omówienie modeli sprzedażowych).
  • Przygotuj harmonogram sprzedaży (szablon do skopiowania).
  • Jeszcze raz policz kasę i ustal cel finansowy sprzedaży po Nowym Roku.

Moduł 4 – reklama

Terminy spotkań: 06.12 (czw) 08.12 (wt)

  • Przygotuj się do puszczenia reklamy (utwórz menedżera reklam, stwórz konto reklamowe, wstaw pixel FB na swoją stronę, wybierz grupę docelową, wybierz cel reklamy, utwórz reklamę – wszystko oparte na wideo-instrukcjach)
  • Napisz tekst reklamy i wybierz zdjęcie (szablon tekstu reklamowego, przykłady skutecznych reklam).
  • Nagraj wideo-reklamę (scenariusz do skopiowania).

Moduł 5 – launch i sprzedaż

Terminy spotkań: 13.12 (czw) 15.12 (wt)

  • Sekwencja sprzedażowa w mailach i postach (wzory 6 maili do skopiowania).
  • Poznaj i przećwicz zasady sprzedaży podczas spotkania indywidualnego z klientem (skrypt rozmowy).
  • Sztuka pozycjonowania ceny (zasady, sposoby przedstawiania ceny).

Moduł 6 – faza post launch (po sprzedaży)

Terminy spotkań: 03.01 (czw) 05.01 (wt)

  • Upsell
  • Downsell
  • Badanie (jak zbierać opinie i feedbacki – wzory maili i pytań).

Szlifowanie diamentów, czyli twoich tekstów i ofert:

Terminy spotkań: 10.01. (wt), 11.01 (śr), 12.01 (czw), 13.01 (pt), 17.01. (wt), 18.01. (śr), 19.01. (czw), 20.01. (pt).

POSTY I MAILE

Napiszesz posty (lub maile) na każdy etap kampanii marketingowo-sprzedażowej, podam ci tematy postów i techniki pisarksie. 

Poznasz zasady pisania tzw. sekwencji sprzedażowej – co i jak napisać od pierwszego do ostatniego posta (lub maila) po otwarciu koszyka (i ile ich przygotować, żeby nie dobić ludzi a mieć efekt). 

 

Podam ci wzory maili sprzedażowych

 

Podam też wzory maili do skopiowania

1. wokół webinaru: promocja webinara, mail po zapisie, przypomnienie, dostęp do powtórki.

2. wokół lead magnetu: po zapisie, przypomnienie, przedstaw się, pokaż pierwszą ofertę mikro, przypomnienie.

 3. wokół ankiet i feedbacków przed i po sprzedaży: prośba o wypełnienie ankiety, wzór ankiety, wideo-instruktaż jak ją zrobić, wzór prośby o feedback (mail, DM)

 

STRONY

Poznasz schematy ułożenia treści na:

landing, który konwertuje

reklamę, która się opłaca

– do opisu twojej oferty w sklepie

– do opisu twojej oferty w pdf’ie, który wysyłasz klientom na ich zapytanie

– jak napisać treść do strony z zapisem na webinar

przykładowe ścieżki klienta do skopiowania dla biznesów: coach/psycholog,  konsultacje 1:1, fotograf, kurs online, warsztaty online, dietetyczka, projektowanie wnętrz.





Dodatkowo przy zakupie do 22.10. otrzymasz ode mnie 60-minutowy audyt tekstu reklamy i landingu*.

ROZMOWY

Skrypt rozmowy sprzedażowej 1:1 (nawet 90% skuteczności – produkty drogie i VIP).

Przećwiczysz rozmowę sprzedażową podczas dedykowanego warsztatu.*

Wzór zaproszenia na rozmowę (1 mail, który wygenerował 18 tys. zł)

Szablon prezentacji webinarowej do skopiowania i uzupełnienia.

 

 

 

 

 

*Opcja dostępna przy zakupie do 22.10.

Kurs to petarda. Podczas kursu z jednej strony miałam naprawdę mnóstwo funu z pisania, energia która przekazuje Gocha i która potem pomnaża się w grupie jest naprawdę rewelacyjna. A z drugiej strony odblokowałam swoje pisanie i trochę „przy okazji” – choć to kompletnie nieprzypadkowe! – poukładalam sobie jak i o czym pisać na różnych etapach badając potrzeby klientów, przed sprzedażą, podczas kampanii. Gocha nie tylko ma wiedzę potrzebną w każdym biznesie, w którym piszesz, żeby dotrzeć do potrzeb a potem sprzedać coś klientowi. Przekazuje z lekkością, zaraża entuzjazmem i prowadzi krok po kroku od dylematu „o czym by tu napisać na sociale” do skutecznej kampanii. Polecam szczególnie ekspertkom, które nie chcą zalewać social mediów prywatą ani non stop edukować za darmo. Jeśli nie wiesz jak z kołowrotka tego co i kiedy publikować, przejść do sprzedawania z lekkością i funem – zdecydowanie kurs Gochy jest dla Ciebie.

Ola

@odstreserka

Kiedy?

Ten kurs będzie trwał 8 tygodni, od 14 listopada 2022 r. do 20 stycznia 2023 r. z 2-tygodniową przerwą w okresie od 19 grudnia 2022 r. do 2 stycznia 2023 r.  Dokładne terminy spotkań znajdują się przy tematach modułów.

Od 14.11. do 15.12. oraz od 3.01. do 10.01. spotykamy się co tydzień, 2x w tygodniu, online, na żywo:

– wtorek, godz. 9:00 – 10:00 na wspólnym pisaniu, żeby szlifować teksty 

– czwartek, godz. 9:00 – 10:00 na spotkaniu a’la mastermind, żeby szlifować oferty

Od 12.01 do 20.01. nie ma już materiałów do przerobienia, spotykamy się 4x w tygodniu online na żywo, żeby wdrażać i szlifować:

– wtorek, godz. 10:00 – 11:00 i czwartek, godz. 15:00 – 16:00 na wspólnym pisaniu, żeby szlifować teksty

– środa, godz. 6:30 – 7:30 i piątek 10:00 – 11:00 na spotkaniu a’la mastermind, żeby szlifować oferty 

Wszystkie spotkania będą nagrywane i udostępnione na platformie kursowej.

Dostęp do materiałów kursu otrzymujesz na 12 miesięcy. Wzory i schematy maili, prezentacji, webinarów itp. możesz ściągnąć na swój komputer i mieć je na zawsze. 

Otrzymasz bonusy o wartości 3199 zł

Bonus nr 1 (wartość 999 zł): 

Bonus nr 2 (o wartości 300 zł)

Webinar sprzedażowy + szablony

Nagranie webinaru sprzedażowego, który wygenerował ok. 100.000 zł. 
Dodatkowo: szablony zaproszeń na webinar,
11 szablonów maili do wysłania przed i po webinarze,
pomysły na posty wokół webinaru,
szablon prezentacji we
binarowej.

Wideo-instrukcja

Wideo-instrukcja jak założyć newsletter na
platformie Mailerlite.

Bonus nr 3 (o wartości 300 zł):

Bonus nr 4 (o wartości 1000 zł):

Wideo-instrukcja landing page

Wideo-instrukcja jak zrobić landing page na platformie Mailerlite (nie potrzebujesz mieć strony, żeby przeprowadzić kampanię!).

Wideo-instrukcje - ustaw reklamę na FB

Wideo-instrukcja jak założyć menedżera reklam, jak wybrać i ustawić cel reklamy, grupy docelowe, jak napisać tekst reklamy – skrypty, scenariusz do video, instrukcja jak wybrać grafikę/zdjęcie, jak zainstalować Pixel Facebook’a na stronie.

Bonus nr 5 (o wartości 300 zł):

Bonus nr 6 (o wartości 300 zł):

Wideo-instrukcja automatyzacja

Wideo-instrukcja jak ustawić automatyzację w Mailerlite, żeby system sam wysyłał maile np.: do zapisanych na webinar.

Lead magnet i sztuka tworzenia tytułów newslettera

Pdf z listą pomysłów na tani i prosty lead magnet. Dodatkowo lista 50 tytułów newslettera, które możesz skopiować lub dostosować. Jak również instrukcja jak połączyć clickbaitowy tytuł z treścią merytoryczną newslettera.

Dorota Nowicka
Kokka
Agata Rosińska
Rosin HR Agata Rosińska

Poprowadzę cię przez kolejne etapy kampanii i dam szczegółowe instrukcje,
jak je wypełnić postami, tekstami i mailami.

Przenieś się do stycznia i wyobraź to sobie:

  1. Po raz pierwszy świadomie, z przyjemnością i na luzie, poprowadziłaś klientów do zakupu. Czujesz euforię i wiatr w twoich biznesowych żaglach. Czujesz, że to, co robisz ma głęboki sens nie tylko dla ciebie, ale i dla wielu osób. To bezcenne.
  2. Wiesz o co chodzi ze sprzedażą, nie boisz się jej, świetnie ci idzie pisanie o twoich produktach i usługach. I masz na to dowody w postaci stanu konta. A przy tym świetnie się bawiłaś!
  3. Masz doświadczenie (a nie pdfy z teorią) w tym, jak poprowadzić klientów do zakupów w kolejnych kampaniach. Wiesz, co ci pasuje, a co nie do końca. Potrafisz samodzielnie zaplanować i zrealizować kolejne kampanie.
  4. Stało się to, o czym po cichu marzyłaś – przestałaś się bać sprzedaży.

O mnie

Specjalistka od marketingu, sprzedaży i słów, poliglotka. Uczę przedsiębiorcze kobiety, które mają wiele do dania światu, jak słowem otwierać portfele i szczypać za dusze klientów. Pracowałam jako tłumaczka symultaniczna, konsultantka ds. mediów, naczelna kwartalnika, szefowa ds. PR’u i komunikacji w firmach tj. UBS, Heineken, Philip Morris i konsultant ds. employer brandingu dla firm takich jak L’Oréal, Nestlé, Coca-Cola. Od listopada 2019 r., kiedy powstały Dwa Słowa, przeszkoliłam ok. 5000 osób. Byłam edukatorką w Latającej Szkole Agaty Dutkowskiej i jej LABie, oraz u Eweliny Muc z WP dla Zielonych. Współpracowałam również z Marketer+ prowadząc szkolenia z webwritingu.    

Skąd ten kurs?

Dlatego, że mam misję, pomóc kobietom w pełni wyrażać siebie. 

W biznesie online oznacza to, że trafiasz do tych ludzi, którzy potrzebują tego, co ty masz.

A oni rozumieją to, co chcesz im dać i są tym zachwyceni.

Dobra komunikacja to dobra sprzedaż.

SELLING FLOW

Cena: 6.600 zł1999 zł netto (2.458,77 zł brutto)

6.250 zł to suma wszystkich elementów i dodatków, które wchodzą w skład kursu. Dostajesz je w cenie 2.458,77 zł brutto.

6 modułów i 8 tygodni Content Flow Maxi

Tematy postów na każdy etap kampanii

Wzory 11 maili wokół webinaru (300 zł)

Wzory 6 maili z sekwencji sprzedażowej (300 zł)

Wzory maili wokół lead magnetu, zbierania ankiet i feedbacków (300 zł)

Skrypt rozmowy sprzedażowej 1:1 (900 zł)

Szablon prezentacji webinarowej (350zł)

Schemat ułożenia treści na landing page (100 zł)

Schemat ułożenia treści w reklamie na FB i IG (100 zł)

Przykładowe ścieżki klienta dla 6 typów biznesu (200 zł)

Nagranie webinaru sprzedażowego (150 zł)

Wideo-instrukcja jak założyć mailing na platformie Mailerlite (300 zł)

Wideo-intrukcja jak postawić landing page na platfromie Mailerlite (nie potrzebujesz strony!) (300 zł)

Wideo-instrukcja jak ustawić menedżera reklam i wkleić pixel Facebooka na stronę (650 zł)

Skrypty do reklamy – tekst i video, jak wybrać zdjęcie/grafikę do reklamy (350 zł)

Lista pomysłów na tani i prosty lead magnet (150 zł)

Lista 50 tytułów maili z wysoką otwieralnością (50 zł)

Jak przejść od clickbaitowego tytułu maila do merytorycznej treści (100 zł)

Materiały  na platformie kursowej

Testowanie w grupie na FB

1 x tydzień – nowy moduł

Co tydzień – wspólne pisanie, razem: 10 godzin (wartość 1000 zł)

Co tydzień – wspólny mastermind, razem: 10 godzin (wartość: 1000 zł)

Gwarantowany komentarz do twojego tekstu w grupie na FB (mój albo coacha Dwóch Słów)

🔥 Buddy 

Dodatkowo, jeśli dołączysz do 22.10. w cenie kursu:

Warsztat (120 min) „Przetestuj swoja rozmowę sprzedażową” (wartość: 500 zł)

Audyt (60 minut) –  indywidualny feedback do twojego tekstu reklamy i landingu (wartość: 400 zł)

Start: 14 / 11 /  2022

Koniec: 20 / 01 / 2023

Przerwa: od 19.12.2022 r. do 02.01.2023 r. 

Czas trwania: 8 tygodni (bez przerwy)

Gdzie: grupa na FB oraz profesjonalna platforma kursowa

Cena: 1999 zł netto, 2.458,77 zł brutto (wystawiam faktury VAT)

Co jeśli „coś” ci wypadnie i nie przerobisz?

Nie będę ukrywać, Selling Flow jest intensywny, bo profesjonalna kampania wymaga wielu działań.

 

Ale i w tym przypadku, nawet jeśli zrobisz 50% materiału,  założę się, że będzie to od kilku do klikunastu razy więcej, niż zrobiłabyś sama. To statystyka – razem można zdziałać więcej i przyjemniej.  

Ale nie będę cię oszukiwać, „samo się” nie zrobi. To kurs dla zdeterminowanych właścicielek  biznesów,
które chcą poważnie traktować siebie i swój
biznes. 

 

Co, jak i o czym pisać w poszczególnych fazach kampanii?

Jak sprawić, żeby mimowolnie kupowali?

W trakcie jednego roku możesz przeprowadzić 3 i więcej kampanii.

Dlatego wszystkie materiały dostajesz na 12 miesięcy.
Będziesz mogła z nich korzystać podczas kolejnych kampanii, które będziesz przeprowadzać już sama.
Bo będziesz potrafiła to robić!

Za każdym razem lepiej, przyjemniej i z lepszymi efektami.

A co jeśli napotkasz techniczny "problem nie do rozwiązania"?

PRZYCHODZĘ Z MOIM ZESPOŁEM DO ZADAŃ SPECJALNYCH

Patrycja, Patryk, Kuba i Michał to osoby, na których nauczyłam się polegać.

Będą cię wspierać podczas masterclassów, sesji Q&A lub tutoriali, które dla ciebie przygotowali.  

Patrycja Kot

Patrycja Kot

Patrycja to wirtualne wsparcie biznesów online. Wspiera klientów w zadaniach, na które sami nie mają czasu lub po prostu, których nie lubią robić. Pomoże ogarnąć ci onlajnowy świat: kampanię sprzedażową, landing page, newsletter czy sociale. Zawsze doradzi, bo to wulkan pomysłów, a jeśli nie zna odpowiedzi to na pewno ją znajdzie. Od niedawna również moje wirtualne wsparcie w biznesie 🙂

W kursie odpowie na wszystkie twoje pytania z powyższego zakresu w ramach godzinnej sesji pytań i odpowiedzi.

Patryk Łopot

Patryk Łopot

To prawdziwy specjalista od reklamy! Przeprowadził kampanię kursu internetowego i wygenerował sprzedaż na poziomie 303.700 zł. Pozyskał ponad 4320 osób zapisanych na webinar i to w 10 dni od startu kampanii. Zbudował listę mailingową dla klienta pozyskując 5715 kontaktów dzięki reklamie Facebook Ads.

W kursie odpowie na twoje pytania z zakresu reklam podczas godzinnej sesji pytań i odpowiedzi.

@patrycjakot.wirtualnewsparcie

lokalny-sukces.pl

Kuba Chrapek

Kuba to niezawodny programista, bez którego strona i sklep by nie istniały 🙂 Prowadzi agencję kreatywną - Kryptonum Studio i wraz ze swoim zespołem wspiera w tworzeniu stron internetowych, sklepów online, zajmuje się identyfikacją wizualną marek, czy wsparciem graficznym przy kampaniach reklamowych.

W kursie razem z Michałem przygotował dla ciebie tutoriale nt. reklam i pixela Facebooka.

Michał Lubocha

Michał Lubocha

Michał na co dzień prowadzi agencję marketingową AVI SHOT i jest partnerem dla osób, które chcą rozwijać swój biznes. Tworzy angażujące kampanie reklamowe oraz prowadzi firmowe profile Social Media na zlecenie Klientów.

W kursie razem z Kubą przygotował dla ciebie tutoriale nt. reklam i pixela Facebooka.


kryptonum.eu

avishot.pl

Zobacz co o kursie mówią uczestniczki wcześniejszej edycji!
(Kurs nazywał się wtedy Content Flow Maxi)

Obawiałam się ceny na początku, długo myślałam czy się zdecydować, ale zdecydowanie kurs był jej wart. Przede wszystkim też zaangażowanie Gosi przerosło moje wyobrażenie. 

Poleciłabym ten kurs każdej kobiecie która ma swoją pasję, wiedzę i chce z tym wyjść do innych ludzi. Jest dużo motywacji, wsparcia. Warto zarezerwować sobie czas w kalendarzu by móc czerpać pełnymi garściami z tego co się dzieje w ciągu tych tygodni. Społeczność była cudna.

Karolina

akademiablw.pl

Wow, kurs jest o niebo lepszy niż myślałam.  Kurs jest krok po kroku tak rozpisany, że bez problemu mogę go używać do każdej kolejnej kampanii sprzedażowej. Kurs polecam każdemu, komu zależy na przeprowadzaniu niebanalnych kampanii sprzedażowych. Polecam również tym, którzy realnie swojego jeszcze produktu nie mają, ale mają na niego pomysł. Ten kurs otwiera też klapki, które były pozamykane i łączy kropki. Jest meega!

Agnieszka

@NomenTuumArt

Paulina Książek
Coachini
Zuzanna Wysoczyńska-Maćkowiak
Wysoczyńska Studio

Ten kurs przyda się kobietom, które prowadzą małe biznesy i chcą nauczyć się sprzedawać swoje produkty w zgodzie ze sobą. Tym które chcą pisać nienachalne teksty sprzedażowe i testować różne rozwiązania, by finalnie znaleźć swój własny styl. 

Jeśli chcesz nauczyć się pisania pod sprzedaż to ten produkt jest dla Ciebie. 

Marta

@dobrzeosobie

Kurs polecam każdej dziewczynie, która chce zarabiać na sprzedaży swoich produktów – i fizycznych, i wiedzowych. Przyszłam na kurs zielona w temacie sprzedaży, ba! nawet bez pomysłu na produkt. Kończę z pełną wiedzą, jak przeprowadzić kampanię reklamową, prawie gotowym produktem, rozpisanym harmonogramem, gotowymi tekstami do kampanii. Najfajniejsze na kursie są spotkania na online. Te z pisania, bo nie masz wyjścia, siadasz i piszesz, a po spotkaniu masz gotowy tekst albo przynajmniej jego szczegółowy zarys. Te ze szlifowania biznesu, bo nie dowiesz się z książek, czy Twoje biznesowe myślenie zmierza w kierunku sukcesu, czy gdzieś zabłądziłaś. Gocha zawsze naprowadzi Cię na właściwy tor.

Kasia

pisarenka.pl

Kurs polecam osobom, które mają ofertę, którą chciałyby pokazać światu i ją sprzedać, jednocześnie będąc w zgodzie ze sobą.

Gosia w kursie prowadzi za rękę, pokazuje kolejne etapy kampanii sprzedażowej i mówi co masz robić na jakim etapie.

Daje bardzo dużo wsparcia i serca. Dzięki udziałowi w kursie piszę z większą łatwością i dostaję zwroty, że moja komunikacja zachęca do skorzystania z oferty. 

Maryś

mariameissner.pl

Osobiście celem dołączenia do kursu było dla mnie po prostu pisanie. I właśnie po kursie zyskałam większą motywację, by robić to częściej. Widzę progress dzięki ćwiczeniom i systematycznej pracy. Piszę z większą świadomością, nie tylko od strony technicznej, ale też od strony tego, co chcę przekazać poprzez dany tekst. I to jest bardzo duża wartość kursu. Nie tylko narzędzia pisarskie, ale też odkrycie, jak przelać nasze myśli, właściwie na papier. Zbudować z nich silny komunikat. Dla mnie schematy sprzedaży nie były czymś aż tak nowym, ale dla kogoś, kto nie słyszał nigdy o lejku sprzedażowym, czy punktach styku z marką, ta część kursu będzie też ogromną wartością. Przeprowadzenie przez cały proces sprzedaży i dopasowanie do tego właściwych tekstów. W dodatku to wszystko podane w bardzo przyjemnej atmosferze dalekiej od typowego kursu. Bardzo polecam!

Asia 

@panikreatywnapl

Polecam kurs takiej osobie jak ja. Codziennie jestem zasypywana dobrymi tekstami. Potrafię wskazać te najlepsze. Instynktownie wiem, że właśnie tu zawierają się te najistotniejsze emocje i informacje. Tylko jak napisać równie dobry tekst samemu? Jak to wszystko ogarnąć, o niczym nie zapomnieć, zwrócić uwagę na najważniejsze? Dławię się słowami, ale nie potrafią lub boją się ich z siebie wyrzucić. GOCHA rozdajesz receptę na dobre teksty. Rzucasz dobrymi radami i sprawdzonymi sposobami. Podajesz na tacy najważniejsze narzędzia, którymi KAŻDY może się posługiwać. Potrafisz dokopać się do najważniejszych w tym monecie potrzeb i dodać odrobinę odwagi, której brakuje każdemu laikowi. Jestem wdzięczna i polecam.

Eliza

@elizjumart

 Jeśli wiesz, co masz robić – działasz z entuzjazmem, bo nakręcają cię efekty.

Jeśli idziesz po omacku – karmisz frustrację, bo nie widzisz efektu. 

 

Jeśli masz dosyć testowania i chcesz w końcu normalnie, stabilnie zarabiać, chętnie pomogę ci stworzyć profesjonalną kampanię marketingowo-sprzedażową i nienachalnie (bo autentycznie) sprze-dawać. 

Zapraszam na Selling Flow