Dodaj tu swój tekst nagłówka
Audyt twojej sprzedaży i Selling Flow poniżej
Żeby obejrzeć nagranie i dołączyć do kursu masz czas do 25.09. godz. 23:59.
Myślisz o własnym kursie,
produkcie online,
warsztatach, konsultacjach 1:1?
Chcesz wypuścić coś nowego?
Chcesz sprzedać tym razem porządnie?
Jeśli chcesz wyjść z ofertą za miesiąc lub dwa to teraz jest ostatni dzwonek, żeby zacząć to wszystko przygotowywać. Nawet nie wiesz, kiedy miną 4 tygodnie, a ty nadal będziesz w proszku! Opis oferty niegotowy. Landing niegotowy. Nie wiesz jak wycenić. Posty nienapisane. Aaaaaa! Znowu zarwane noce, stres, brak pewności i przekonania do tego, co wypuszczasz, bo zabrakło ci czasu, żeby pomyśleć i się przygotować.
Selling Flow
Naucz się sprzedawać.
Wyjdź do ludzi z profesjonalną kampanią marketingowo-sprzedażową
i zacznij normalnie zarabiać online.
Więcej klientów i pieniędzy (tak!).
Więcej spełnienia, mocy i satysfakcji z tego, co robisz.
Więcej tych, którym możesz pomóc.
Napisz teksty – żylety na każdy etap twojej kampanii i sprzedawaj na wiosnę nienachalnie i z lekkością.



Być może kłębią ci się teraz w głowie podobne myśli:
"Zaczynam w poniedziałek i nie wiem za co się zabrać. A w piątek jestem wypluta, bo tyle się narobiłam. To, co widzę na koncie jest kompletnie niewspółmierne do mojego wysiłku."
"Najchętniej bym w ogóle nie sprzedawała. Gadać merytorycznie mogę godzinami, ale jak mam przejść do ceny to tracę moc."
„Bosz! Jak sobie pomyślę, ile tego trzeba zrobić i ile napisać to mi się odechciewa."
"Czy da się sprzedawać bez zasypywania ludzi mailami i wyskakiwania z lodówki?"
"Jak zmyślnie przeplatać treści typowo sprzedażowe, eksperckie i inspiracyjne?"
„Jak dotrzeć do całkiem nowych klientów? Próbowałam na różnych grupach, ale z miernym efektem."
„Męczy mnie to. Staję na głowie, ale nie kupują. Mam tego powoli dość, jeszcze trochę i wrócę na etat."

1. Pierwsza fala Selling Flow to finanse – żebyś przestała bać się cyferek a zaczęła patrzeć na nie jak na sprzymierzeńców.
2. Druga fala to klient – żebyś stworzyła ofertę nie do odrzucenia.
3. Trzecia fala to marketing – żebyś wiedziała, jak dotrzeć do tych płacących klientów.
4. Czwarta fala to copywriting – bo dzięki niemu wyrazisz to, co ustaliłaś w poprzednich 3 falach.
Nie byłoby fal, gdyby nie ocean, czyli twój mindset – albo ci pomoże, albo wszystko zniszczy.
Potrzebujesz też podłoża, czyli strony technicznej: narzędzi tj. platforma mailingowa, webinarowa, mailing, automatyzacje, FB ads menedżer, pixel…
To wszystko znajdziesz w Selling Flow. I o wiele więcej. Bo wsparcie, podpowiedzi, burze mózgów, sprawdzanie pomysłów jest bezcenne.
Przygotujmy
twoją kampanię i sprzedaż.
Sprzedaż nie dzieje się hop-siup.
Ty i twoi klienci potrzebujecie czasu.
I to minimum 30 dni!
Zanim pokażesz ofertę światu, dobrze przygotować wcześniej mnóstwo rzeczy i tekstów na poszczególne fazy kampanii:
pre-seeding, seeding, pre-launch, reklama, launch, sprzedaż, post-launch, upsell, downsell
– opis oferty w sklepie,
– landing page z lead magnetem lub opisem oferty,
– posty, maile zapraszające na webinary, lead magnet, prezentacje,
– maile, posty i inne teksty sprzedażowe,
– teksty po sprzedaży…
Wyobraź sobie, jak może wyglądać twoja rzeczywistość po Selling Flow:
- Jesteś przygotowana - masz wyszlifowaną na błysk ofertę i teksty, które opisują ją tak, że sama z chęcią byś od siebie kupiła.
- Micha ci się cieszy, nie możesz się doczekać, gdy zaczniesz ogłaszać swoją ofertę światu. Wiesz, że porusza jak "Freedom" John Baptiste'a ; )
- Piszesz i prowadzisz biznes na głębokim oddechu, świadomie i spokojnie.

Kurs u Ciebie Gosiu sprawił, że opisuję mój biznes tak, jak on na to zasługuje. Czyli z serca, ale używając tych wszystkich mocnych słów, które nasz umysł uwielbia. Sprawił, że nie boję się sprzedawać. I że całkowicie przestawiłam swoje myślenie. Moje klientki są dla mnie na pierwszym miejscu. To paradoksalnie dało mi wolność w tworzeniu. I zadziała się magia. Polecam ten kurs każdej kobiecie, która chce zarabiać na swojej pasji!
Daria
czulyrozwoj.pl
Kurs czystym sercem polecam każdej osobie, która chce się nauczyć sprzedawać w duchu wzajemnej wymiany, w zgodzie ze sobą. Dzięki niemu nauczyłam się pisać z większą łatwością i w sposób zrozumiały dla moich klientek wyrażać korzyści płynące ze sprzedawanych przeze mnie usług. Uwielbiam zaangażowanie prowadzącej i całej grupy – bezcenne!
Ula
ulazielenczuk.pl
Jeśli chcesz sprzedawać bez sprzedawania. Pisać o produkcie od strony klienta i nie zalewać go wciąż tym samym. Do tego potrzebujesz regularności i wsparcia grupy, to ten kurs jest dla Ciebie. Choć początkowo sceptycznie podchodziłam do co-writingów na żywo, to okazały się świetną inspiracją, z której nieraz miałam więcej pomysłów.
Marta
sztukkilka.pl



Zapraszam cię do Selling Flow
Co będziemy robić:
6 modułów kursu pomoże ci profesjonalnie przygotować każdą z 6 faz kampanii marketingowo-sprzedażowej.
W każdym module dostajesz tematy postów na dany etap kampanii (1 moduł = 1 tydzień).
Podczas wspólnego pisania 1x tygodniu będziemy pisać teksty zgodne z modułem (posty lub inne),
a podczas spotkań biznesowych 1x tygodniu będziesz mieć okazję przedyskutować twój przypadek i pytania.
Moduł 1 – faza pre-seeding
Terminy spotkań: 17.10. (wt) i 19.10. (czw)
- Wybierz produkt, który będziesz sprzedawać w tej kampanii i wybierz jego „opakowanie”, czyli USP (unique selling proposition – coś co go wyróżni)
- Przetestuj i sprawdź czy to faktycznie jest to, czego pragną ludzie (ankiety i rozmowy) i zbierz setki słów i wyrażeń do twoich tekstów (skrypty rozmowy, pytania, posty i maile do skopiowania).
- Policz swoje pieniądze i ustal cenę produktu (excel do skopiowania).
Moduł 2 – faza seeding
Terminy spotkań: 24.10. (wt) i 26.10. (czw)
- Narysuj ścieżkę, po której przyjdzie do ciebie klient.
- Przykłady ścieżek klienta (6 przykładów do skopiowania).
- Uzupełnij ścieżkę o brakujące elementy np.: webinar, wyzwanie, lead magnet, szkolenie itp.
- Opisz swój produkt i usługę – w sklepie i na stronie sprzedażowej (schematy, taktyki copywriterskie, język korzyści).
Moduł 3 – faza pre-launch
Terminy spotkań: 31.10. (wt) i 2.11. (czw)
- Wybierz model sprzedaży (omówienie modeli sprzedażowych).
- Przygotuj harmonogram sprzedaży (szablon do skopiowania).
- Jeszcze raz policz kasę i ustal cel finansowy sprzedaży.
Moduł 4 – reklama
Terminy spotkań: 7.11. (wt) i 9.11. (czw)
- Przygotuj się do puszczenia reklamy (utwórz menedżera reklam, stwórz konto reklamowe, wstaw pixel FB na swoją stronę, wybierz grupę docelową, wybierz cel reklamy, utwórz reklamę – wszystko oparte na wideo-instrukcjach)
- Napisz tekst reklamy i wybierz zdjęcie (szablon tekstu reklamowego, przykłady skutecznych reklam).
- Nagraj wideo-reklamę (scenariusz do skopiowania).
Moduł 5 – launch i sprzedaż
Terminy spotkań: 14.11. (wt) i 16.11. (czw)
- Sekwencja sprzedażowa w mailach i postach (wzory 6 maili do skopiowania).
- Poznaj i przećwicz zasady sprzedaży podczas spotkania indywidualnego z klientem (skrypt rozmowy).
- Sztuka pozycjonowania ceny (zasady, sposoby przedstawiania ceny).
Moduł 6 – faza post launch (po sprzedaży)
Terminy spotkań: 21.11. (wt) i 23.11. (czw)
- Upsell
- Downsell
- Badanie (jak zbierać opinie i feedbacki – wzory maili i pytań).
Szlifowanie diamentów, czyli twoich tekstów i ofert w ostatnich 2 tygodniach:
Terminy spotkań: 28.11. (wt), 30.11. (czw), 5.12. (wt), 7.12. (czw).
POSTY I MAILE
Napiszesz posty (lub maile) na każdy etap kampanii marketingowo-sprzedażowej, podam ci tematy postów i techniki pisarksie.
Poznasz zasady pisania tzw. sekwencji sprzedażowej – co i jak napisać od pierwszego do ostatniego posta (lub maila) po otwarciu koszyka (i ile ich przygotować, żeby nie dobić ludzi a mieć efekt).
Podam ci wzory maili sprzedażowych.
Podam też wzory maili do skopiowania:
1. wokół webinaru: promocja webinara, mail po zapisie, przypomnienie, dostęp do powtórki.
2. wokół lead magnetu: po zapisie, przypomnienie, przedstaw się, pokaż pierwszą ofertę mikro, przypomnienie.
3. wokół ankiet i feedbacków przed i po sprzedaży: prośba o wypełnienie ankiety, wzór ankiety, wideo-instruktaż jak ją zrobić, wzór prośby o feedback (mail, DM)
STRONY
Poznasz schematy ułożenia treści na:
– landing, który konwertuje
– reklamę, która się opłaca
– do opisu twojej oferty w sklepie
– do opisu twojej oferty w pdf’ie, który wysyłasz klientom na ich zapytanie
– jak napisać treść do strony z zapisem na webinar
– przykładowe ścieżki klienta do skopiowania dla biznesów: coach/psycholog, konsultacje 1:1, fotograf, kurs online, warsztaty online, dietetyczka, projektowanie wnętrz.
ROZMOWY
Skrypt rozmowy sprzedażowej 1:1 (nawet 90% skuteczności – produkty drogie i VIP).
Przećwiczysz rozmowę sprzedażową podczas dedykowanego warsztatu.*
Wzór zaproszenia na rozmowę (1 mail, który wygenerował 18 tys. zł)
Szablon prezentacji webinarowej do skopiowania i uzupełnienia.
*Opcja dostępna przy zakupie do 25.09.
Kurs to petarda. Podczas kursu z jednej strony miałam naprawdę mnóstwo funu z pisania, energia która przekazuje Gocha i która potem pomnaża się w grupie jest naprawdę rewelacyjna. A z drugiej strony odblokowałam swoje pisanie i trochę „przy okazji” – choć to kompletnie nieprzypadkowe! – poukładalam sobie jak i o czym pisać na różnych etapach badając potrzeby klientów, przed sprzedażą, podczas kampanii. Gocha nie tylko ma wiedzę potrzebną w każdym biznesie, w którym piszesz, żeby dotrzeć do potrzeb a potem sprzedać coś klientowi. Przekazuje z lekkością, zaraża entuzjazmem i prowadzi krok po kroku od dylematu „o czym by tu napisać na sociale” do skutecznej kampanii. Polecam szczególnie ekspertkom, które nie chcą zalewać social mediów prywatą ani non stop edukować za darmo. Jeśli nie wiesz jak z kołowrotka tego co i kiedy publikować, przejść do sprzedawania z lekkością i funem – zdecydowanie kurs Gochy jest dla Ciebie.
Ola
@odstreserka
Kiedy?
Ten kurs będzie trwał 8 tygodni, od 16 października 2023 r. do 10 grudnia 2023 r. Dokładne terminy spotkań znajdują się przy tematach modułów.
Spotykamy się co tydzień, 2x w tygodniu, online, na żywo na spotkaniu a’la mastermind, żeby szlifować twoja ofertę, ścieżkę klienta i wszystkie potrzebne ci w kampanii teksty i komunikaty:
– wtorek, godz. 10:00 – 11:00
– czwartek, godz. 14:00 – 15:00
Wszystkie spotkania będą nagrywane i udostępnione na platformie kursowej.
Dostęp do materiałów kursu otrzymujesz na 12 miesięcy do 16 października 2024 r.
Wzory i schematy maili, prezentacji, webinarów itp. możesz ściągnąć na swój komputer i mieć je na zawsze.
Bonus nr 1 (wartość 999 zł):
Bonus nr 2 (o wartości 300 zł)

Webinar sprzedażowy + szablony
Nagranie webinaru sprzedażowego, który wygenerował ok. 100.000 zł.
Dodatkowo: szablony zaproszeń na webinar,
11 szablonów maili do wysłania przed i po webinarze,
pomysły na posty wokół webinaru,
szablon prezentacji webinarowej.

Wideo-instrukcja
Wideo-instrukcja jak założyć newsletter na
platformie Mailerlite.
Bonus nr 3 (o wartości 300 zł):
Bonus nr 4 (o wartości 1000 zł):

Wideo-instrukcja landing page
Wideo-instrukcja jak zrobić landing page na platformie Mailerlite (nie potrzebujesz mieć strony, żeby przeprowadzić kampanię!).

Wideo-instrukcje - ustaw reklamę na FB
Wideo-instrukcja jak założyć menedżera reklam, jak wybrać i ustawić cel reklamy, grupy docelowe, jak napisać tekst reklamy – skrypty, scenariusz do video, instrukcja jak wybrać grafikę/zdjęcie, jak zainstalować Pixel Facebook’a na stronie.
Bonus nr 5 (o wartości 300 zł):
Bonus nr 6 (o wartości 300 zł):

Wideo-instrukcja automatyzacja
Wideo-instrukcja jak ustawić automatyzację w Mailerlite, żeby system sam wysyłał maile np.: do zapisanych na webinar.

Lead magnet i sztuka tworzenia tytułów newslettera
Pdf z listą pomysłów na tani i prosty lead magnet. Dodatkowo lista 50 tytułów newslettera, które możesz skopiować lub dostosować. Jak również instrukcja jak połączyć clickbaitowy tytuł z treścią merytoryczną newslettera.


Poprowadzę cię przez kolejne etapy kampanii i dam szczegółowe instrukcje,
jak je wypełnić postami, tekstami i mailami.

Przenieś się czasu po Selling Flow i wyobraź to sobie:
- Po raz pierwszy świadomie, z przyjemnością i na luzie, poprowadziłaś klientów do zakupu. Czujesz euforię i wiatr w twoich biznesowych żaglach. Czujesz, że to, co robisz ma głęboki sens nie tylko dla ciebie, ale i dla wielu osób. To bezcenne.
- Wiesz o co chodzi ze sprzedażą, nie boisz się jej, świetnie ci idzie pisanie o twoich produktach i usługach. I masz na to dowody w postaci stanu konta. A przy tym świetnie się bawiłaś!
- Masz doświadczenie (a nie pdfy z teorią) w tym, jak poprowadzić klientów do zakupów w kolejnych kampaniach. Wiesz, co ci pasuje, a co nie do końca. Potrafisz samodzielnie zaplanować i zrealizować kolejne kampanie.
Stało się to, o czym po cichu marzyłaś – przestałaś się bać sprzedaży.
Wybierz swój wariant cenowy:
Sprawdź, która wersja będzie najlepsza dla ciebie:
Basic – lubisz budować swój biznes sama, nie potrzebujesz wsparcia a może po prostu nie cierpisz pracy w grupie, lub wiesz, że i tak z niej nie skorzystasz.
Medium – wiesz, ze nie dasz rady sama, potrzebujesz klarowności, lustra, feedbacku i motywacji płynącej od grupy.
Maxi – jesteś zdeterminowana i gotowa na dużą transformację.
Medium
3499 zł brutto
- dostęp do 6 modułów
- dostęp do bonusów
- warsztat sprzedażowy
- 16 spotkań na żywo, podczas których szlifujemy twoją ofertę i teksty (960 minut dla ciebie!)
- dostęp do platformy społecznościowej - wsparcia i feedbacku grupy
Maxi (8 osób)
5499 zł brutto
- dostęp do 6 modułów
- dostęp do bonusów
- warsztat sprzedażowy
- szlifuję twoje teksty i ofertę na cotygodniowych spotkaniach
- 16 spotkań na żywo, podczas których szlifuję twoją ofertę i teksty
- dostęp do platformy społecznościowej - wsparcia i feedbacku grupy
- 4 indywidualne spotkania x 60 min. Normalna cena za 1 spotkanie 60-minutowe to 492 zł, czyli za 8 spotkań zapłaciłabyś 1968 zł. Te spotkania to magia i transformacja, podczas której dochodzisz do sedna tego, co robisz i co dajesz światu. Wszystko nagle staje się klarowne i proste.
-
Raz w miesiącu przez 4 miesiące (październik, listopad, grudzień i styczeń) spotkamy się na 2-godzinnym spotkaniu w formule mastermind. Wartość tylko mojego czasu to kolejne 3936 zł.
Łączna wartość tych dodatkowych spotkań to 5904 zł

O mnie
Specjalistka od marketingu, sprzedaży i słów, poliglotka. Uczę przedsiębiorcze kobiety, które mają wiele do dania światu, jak słowem otwierać portfele i szczypać za dusze klientów. Pracowałam jako tłumaczka symultaniczna, konsultantka ds. mediów, naczelna kwartalnika, szefowa ds. PR’u i komunikacji w firmach tj. UBS, Heineken, Philip Morris i konsultant ds. employer brandingu dla firm takich jak L’Oréal, Nestlé, Coca-Cola. Od listopada 2019 r., kiedy powstały Dwa Słowa, przeszkoliłam ok. 5000 osób. Byłam edukatorką w Latającej Szkole Agaty Dutkowskiej i jej LABie, oraz u Eweliny Muc z WP dla Zielonych. Współpracowałam również z Marketer+ prowadząc szkolenia z webwritingu.
Skąd ten kurs?
Dlatego, że mam misję, pomóc kobietom w pełni wyrażać siebie.
W biznesie online oznacza to, że trafiasz do tych ludzi, którzy potrzebują tego, co ty masz.
A oni rozumieją to, co chcesz im dać i są tym zachwyceni.
Dobra komunikacja to dobra sprzedaż.
SELLING FLOW
Cena: 12.872 zł 3 499 zł brutto - wersja medium
12.872 zł to suma wszystkich elementów i dodatków, które wchodzą w skład kursu. Dostajesz je w cenie 3 499 zł brutto.
6 modułów i 8 tygodni Selling Flow
Tematy postów na każdy etap kampanii
Wzory 11 maili wokół webinaru (500 zł)
Wzory 6 maili z sekwencji sprzedażowej (500 zł)
Wzory maili wokół lead magnetu, zbierania ankiet i feedbacków (300 zł)
Skrypt rozmowy sprzedażowej 1:1 (900 zł)
Szablon prezentacji webinarowej (350zł)
Schemat ułożenia treści na landing page (100 zł)
Schemat ułożenia treści w reklamie na FB i IG (100 zł)
Przykładowe ścieżki klienta dla 6 typów biznesu (200 zł)
Nagranie webinaru sprzedażowego (150 zł)
Wideo-instrukcja jak założyć mailing na platformie Mailerlite (300 zł)
Wideo-intrukcja jak postawić landing page na platfromie Mailerlite (nie potrzebujesz strony!) (300 zł)
Wideo-instrukcja jak ustawić menedżera reklam i wkleić pixel Facebooka na stronę (650 zł)
Skrypty do reklamy – tekst i video, jak wybrać zdjęcie/grafikę do reklamy (350 zł)
Lista pomysłów na tani i prosty lead magnet (150 zł)
Lista 50 tytułów maili z wysoką otwieralnością (50 zł)
Jak przejść od clickbaitowego tytułu maila do merytorycznej treści (100 zł)
Materiały na platformie kursowej
Testowanie w grupie na FB
1 x tydzień – nowy moduł
Co tydzień – wspólne pisanie, razem: 8 godzin (wartość 3936 zł)
Co tydzień – wspólny mastermind, razem: 8 godzin (wartość: 3936 zł)
Gwarantowany komentarz do twojego tekstu w grupie na FB (mój albo coacha Dwóch Słów)
Start: 16 / 10/ 2023
Koniec: 10 / 12 / 2023
Czas trwania: 8 tygodni intensywnych spotkań,
Przez kolejne 2 miesiące – 2x miesiącu po 2 godziny Q&A na żywo oraz obecność w grupie na FB (15.12.2023 – 15.02.2024 r.)
Gdzie: grupa na FB, profesjonalna platforma kursowa
Cena: w zależności od wybranego wariantu (wystawiam faktury VAT)
Dodatkowe wsparcie jeśli dołączysz do 25.09.: 2x miesiącu po 2 godziny Q&A na żywo do czerwca 2024 r.
Nie będę cię oszukiwać, „samo się” nie zrobi. To kurs dla zdeterminowanych właścicielek biznesów,
które chcą poważnie traktować siebie i swój biznes.
Co, jak i o czym pisać w poszczególnych fazach kampanii?
Jak sprawić, żeby mimowolnie kupowali?
W trakcie jednego roku możesz przeprowadzić 3 i więcej kampanii.
Dlatego wszystkie materiały dostajesz na 12 miesięcy.
Będziesz mogła z nich korzystać podczas kolejnych kampanii, które będziesz przeprowadzać już sama.
Bo będziesz potrafiła to robić!
Za każdym razem lepiej, przyjemniej i z lepszymi efektami.
A co jeśli napotkasz techniczny "problem nie do rozwiązania"?
PRZYCHODZĘ Z MOIM ZESPOŁEM DO ZADAŃ SPECJALNYCH

Kuba Chrapek
Kuba to niezawodny programista, bez którego strona i sklep by nie istniały 🙂 Prowadzi agencję kreatywną - Kryptonum Studio i wraz ze swoim zespołem wspiera w tworzeniu stron internetowych, sklepów online, zajmuje się identyfikacją wizualną marek, czy wsparciem graficznym przy kampaniach reklamowych.
W kursie razem z Michałem przygotował dla ciebie tutoriale nt. reklam i pixela Facebooka.

Michał Lubocha
Michał na co dzień prowadzi agencję marketingową AVI SHOT i jest partnerem dla osób, które chcą rozwijać swój biznes. Tworzy angażujące kampanie reklamowe oraz prowadzi firmowe profile
Social Media na zlecenie Klientów.
W kursie razem z Kubą przygotował dla ciebie tutoriale nt. reklam i pixela Facebooka.
kryptonum.eu
avishot.pl
Zobacz co o kursie mówią uczestniczki wcześniejszej edycji!
(Kurs nazywał się wtedy Content Flow Maxi)
Obawiałam się ceny na początku, długo myślałam czy się zdecydować, ale zdecydowanie kurs był jej wart. Przede wszystkim też zaangażowanie Gosi przerosło moje wyobrażenie.
Poleciłabym ten kurs każdej kobiecie która ma swoją pasję, wiedzę i chce z tym wyjść do innych ludzi. Jest dużo motywacji, wsparcia. Warto zarezerwować sobie czas w kalendarzu by móc czerpać pełnymi garściami z tego co się dzieje w ciągu tych tygodni. Społeczność była cudna.
Karolina
akademiablw.pl
Wow, kurs jest o niebo lepszy niż myślałam. Kurs jest krok po kroku tak rozpisany, że bez problemu mogę go używać do każdej kolejnej kampanii sprzedażowej. Kurs polecam każdemu, komu zależy na przeprowadzaniu niebanalnych kampanii sprzedażowych. Polecam również tym, którzy realnie swojego jeszcze produktu nie mają, ale mają na niego pomysł. Ten kurs otwiera też klapki, które były pozamykane i łączy kropki. Jest meega!
Agnieszka
@NomenTuumArt


Ten kurs przyda się kobietom, które prowadzą małe biznesy i chcą nauczyć się sprzedawać swoje produkty w zgodzie ze sobą. Tym które chcą pisać nienachalne teksty sprzedażowe i testować różne rozwiązania, by finalnie znaleźć swój własny styl.
Jeśli chcesz nauczyć się pisania pod sprzedaż to ten produkt jest dla Ciebie.
Marta
@dobrzeosobie
Kurs polecam każdej dziewczynie, która chce zarabiać na sprzedaży swoich produktów – i fizycznych, i wiedzowych. Przyszłam na kurs zielona w temacie sprzedaży, ba! nawet bez pomysłu na produkt. Kończę z pełną wiedzą, jak przeprowadzić kampanię reklamową, prawie gotowym produktem, rozpisanym harmonogramem, gotowymi tekstami do kampanii. Najfajniejsze na kursie są spotkania na online. Te z pisania, bo nie masz wyjścia, siadasz i piszesz, a po spotkaniu masz gotowy tekst albo przynajmniej jego szczegółowy zarys. Te ze szlifowania biznesu, bo nie dowiesz się z książek, czy Twoje biznesowe myślenie zmierza w kierunku sukcesu, czy gdzieś zabłądziłaś. Gocha zawsze naprowadzi Cię na właściwy tor.
Kasia
pisarenka.pl



Kurs polecam osobom, które mają ofertę, którą chciałyby pokazać światu i ją sprzedać, jednocześnie będąc w zgodzie ze sobą.
Gosia w kursie prowadzi za rękę, pokazuje kolejne etapy kampanii sprzedażowej i mówi co masz robić na jakim etapie.
Daje bardzo dużo wsparcia i serca. Dzięki udziałowi w kursie piszę z większą łatwością i dostaję zwroty, że moja komunikacja zachęca do skorzystania z oferty.
Maryś
mariameissner.pl
Osobiście celem dołączenia do kursu było dla mnie po prostu pisanie. I właśnie po kursie zyskałam większą motywację, by robić to częściej. Widzę progress dzięki ćwiczeniom i systematycznej pracy. Piszę z większą świadomością, nie tylko od strony technicznej, ale też od strony tego, co chcę przekazać poprzez dany tekst. I to jest bardzo duża wartość kursu. Nie tylko narzędzia pisarskie, ale też odkrycie, jak przelać nasze myśli, właściwie na papier. Zbudować z nich silny komunikat. Dla mnie schematy sprzedaży nie były czymś aż tak nowym, ale dla kogoś, kto nie słyszał nigdy o lejku sprzedażowym, czy punktach styku z marką, ta część kursu będzie też ogromną wartością. Przeprowadzenie przez cały proces sprzedaży i dopasowanie do tego właściwych tekstów. W dodatku to wszystko podane w bardzo przyjemnej atmosferze dalekiej od typowego kursu. Bardzo polecam!
Asia
@panikreatywnapl
Polecam kurs takiej osobie jak ja. Codziennie jestem zasypywana dobrymi tekstami. Potrafię wskazać te najlepsze. Instynktownie wiem, że właśnie tu zawierają się te najistotniejsze emocje i informacje. Tylko jak napisać równie dobry tekst samemu? Jak to wszystko ogarnąć, o niczym nie zapomnieć, zwrócić uwagę na najważniejsze? Dławię się słowami, ale nie potrafią lub boją się ich z siebie wyrzucić. GOCHA rozdajesz receptę na dobre teksty. Rzucasz dobrymi radami i sprawdzonymi sposobami. Podajesz na tacy najważniejsze narzędzia, którymi KAŻDY może się posługiwać. Potrafisz dokopać się do najważniejszych w tym monecie potrzeb i dodać odrobinę odwagi, której brakuje każdemu laikowi. Jestem wdzięczna i polecam.
Eliza
@elizjumart



Jeśli wiesz, co masz robić – działasz z entuzjazmem, bo nakręcają cię efekty.
Jeśli idziesz po omacku – karmisz frustrację, bo nie widzisz efektu.
Jeśli masz dosyć testowania i chcesz w końcu normalnie, stabilnie zarabiać, chętnie pomogę ci stworzyć profesjonalną kampanię marketingowo-sprzedażową i nienachalnie (bo autentycznie) sprze-dawać.
Zapraszam na Selling Flow