Naucz się sprzedawać.
Wyjdź do ludzi z profesjonalną kampanią marketingowo-sprzedażową
i zacznij normalnie zarabiać online.
Sprzedaż nie dzieje się hop-siup.
Ty i twoi klienci potrzebujecie czasu.
I to minimum 30 dni!
Zanim pokażesz ofertę światu, dobrze przygotować wcześniej mnóstwo rzeczy i tekstów na poszczególne fazy kampanii:
pre-seeding, seeding, pre-launch, reklama, launch, sprzedaż, post-launch, upsell, downsell
– opis oferty w sklepie,
– landing page z lead magnetem lub opisem oferty,
– posty, maile zapraszające na webinary, lead magnet, prezentacje,
– maile, posty i inne teksty sprzedażowe,
– teksty po sprzedaży…
Wyobraź sobie, jak może wyglądać twoja rzeczywistość po Selling Flow:
Kurs u Ciebie Gosiu sprawił, że opisuję mój biznes tak, jak on na to zasługuje. Czyli z serca, ale używając tych wszystkich mocnych słów, które nasz umysł uwielbia. Sprawił, że nie boję się sprzedawać. I że całkowicie przestawiłam swoje myślenie. Moje klientki są dla mnie na pierwszym miejscu. To paradoksalnie dało mi wolność w tworzeniu. I zadziała się magia. Polecam ten kurs każdej kobiecie, która chce zarabiać na swojej pasji!
Daria
czulyrozwoj.pl
Kurs czystym sercem polecam każdej osobie, która chce się nauczyć sprzedawać w duchu wzajemnej wymiany, w zgodzie ze sobą. Dzięki niemu nauczyłam się pisać z większą łatwością i w sposób zrozumiały dla moich klientek wyrażać korzyści płynące ze sprzedawanych przeze mnie usług. Uwielbiam zaangażowanie prowadzącej i całej grupy – bezcenne!
Ula
ulazielenczuk.pl
Jeśli chcesz sprzedawać bez sprzedawania. Pisać o produkcie od strony klienta i nie zalewać go wciąż tym samym. Do tego potrzebujesz regularności i wsparcia grupy, to ten kurs jest dla Ciebie. Choć początkowo sceptycznie podchodziłam do co-writingów na żywo, to okazały się świetną inspiracją, z której nieraz miałam więcej pomysłów.
Marta
sztukkilka.pl
Do czego cię zapraszam:
Moduł 1 – faza pre-seeding
Moduł 2 – faza seeding
Moduł 3 – faza pre-launch
Moduł 4 – reklama
Moduł 5 – launch i sprzedaż
Moduł 6 – faza post launch (po sprzedaży)
Napiszesz posty (lub maile) na każdy etap kampanii marketingowo-sprzedażowej, podam ci tematy postów i techniki pisarksie.
Poznasz zasady pisania tzw. sekwencji sprzedażowej – co i jak napisać od pierwszego do ostatniego posta (lub maila) po otwarciu koszyka (i ile ich przygotować, żeby nie dobić ludzi a mieć efekt).
Podam ci wzory maili sprzedażowych.
Podam też wzory maili do skopiowania:
1. wokół webinaru: promocja webinara, mail po zapisie, przypomnienie, dostęp do powtórki.
2. wokół lead magnetu: po zapisie, przypomnienie, przedstaw się, pokaż pierwszą ofertę mikro, przypomnienie.
3. wokół ankiet i feedbacków przed i po sprzedaży: prośba o wypełnienie ankiety, wzór ankiety, wideo-instruktaż jak ją zrobić, wzór prośby o feedback (mail, DM)
STRONY
Poznasz schematy ułożenia treści na:
– landing, który konwertuje
– reklamę, która się opłaca
– do opisu twojej oferty w sklepie
– do opisu twojej oferty w pdf’ie, który wysyłasz klientom na ich zapytanie
– jak napisać treść do strony z zapisem na webinar
– przykładowe ścieżki klienta do skopiowania dla biznesów: coach/psycholog, konsultacje 1:1, fotograf, kurs online, warsztaty online, dietetyczka, projektowanie wnętrz.
ROZMOWY
Skrypt rozmowy sprzedażowej 1:1 (nawet 90% skuteczności – produkty drogie i VIP).
Wzór zaproszenia na rozmowę (1 mail, który wygenerował 18 tys. zł)
Szablon prezentacji webinarowej do skopiowania i uzupełnienia.
Kurs to petarda. Podczas kursu z jednej strony miałam naprawdę mnóstwo funu z pisania, energia która przekazuje Gocha i która potem pomnaża się w grupie jest naprawdę rewelacyjna. A z drugiej strony odblokowałam swoje pisanie i trochę „przy okazji” – choć to kompletnie nieprzypadkowe! – poukładalam sobie jak i o czym pisać na różnych etapach badając potrzeby klientów, przed sprzedażą, podczas kampanii. Gocha nie tylko ma wiedzę potrzebną w każdym biznesie, w którym piszesz, żeby dotrzeć do potrzeb a potem sprzedać coś klientowi. Przekazuje z lekkością, zaraża entuzjazmem i prowadzi krok po kroku od dylematu „o czym by tu napisać na sociale” do skutecznej kampanii. Polecam szczególnie ekspertkom, które nie chcą zalewać social mediów prywatą ani non stop edukować za darmo. Jeśli nie wiesz jak z kołowrotka tego co i kiedy publikować, przejść do sprzedawania z lekkością i funem – zdecydowanie kurs Gochy jest dla Ciebie.
Ola
@odstreserka
Nagranie webinaru sprzedażowego, który wygenerował ok. 100.000 zł.
Dodatkowo: szablony zaproszeń na webinar,
11 szablonów maili do wysłania przed i po webinarze,
pomysły na posty wokół webinaru,
szablon prezentacji webinarowej.
Wideo-instrukcja jak założyć newsletter na
platformie Mailerlite.
Wideo-instrukcja jak zrobić landing page na platformie Mailerlite (nie potrzebujesz mieć strony, żeby przeprowadzić kampanię!).
Wideo-instrukcja jak zrobić pierwszą reklamę: założyć menedżera reklam, jak wybrać i ustawić cel reklamy, grupy docelowe, jak napisać tekst reklamy – skrypty, scenariusz do video, instrukcja jak wybrać grafikę/zdjęcie, jak zainstalować Pixel Facebook’a na stronie.
Wideo-instrukcja jak ustawić automatyzację w Mailerlite, żeby system sam wysyłał maile np.: do zapisanych na webinar.
Pdf z listą pomysłów na tani i prosty lead magnet. Dodatkowo lista 50 tytułów newslettera, które możesz skopiować lub dostosować. Jak również instrukcja jak połączyć clickbaitowy tytuł z treścią merytoryczną newslettera.
Stało się to, o czym po cichu marzyłaś – przestałaś się bać sprzedaży.
O mnie
Specjalistka od marketingu, sprzedaży i słów, poliglotka. Uczę przedsiębiorcze kobiety, które mają wiele do dania światu, jak słowem otwierać portfele i szczypać za dusze klientów. Pracowałam jako tłumaczka symultaniczna, konsultantka ds. mediów, naczelna kwartalnika, szefowa ds. PR’u i komunikacji w firmach tj. UBS, Heineken, Philip Morris i konsultant ds. employer brandingu dla firm takich jak L’Oréal, Nestlé, Coca-Cola. Od listopada 2019 r., kiedy powstały Dwa Słowa, przeszkoliłam ok. 5000 osób. Byłam edukatorką w Latającej Szkole Agaty Dutkowskiej i jej LABie, oraz u Eweliny Muc z WP dla Zielonych. Współpracowałam również z Marketer+ prowadząc szkolenia z webwritingu.
Dlatego, że mam misję, pomóc kobietom w pełni wyrażać siebie.
W biznesie online oznacza to, że trafiasz do tych ludzi, którzy potrzebują tego, co ty masz.
A oni rozumieją to, co chcesz im dać i są tym zachwyceni.
Dobra komunikacja to dobra sprzedaż.
5000 zł to suma wszystkich elementów i dodatków, które wchodzą w skład kursu. Dostajesz je w cenie 2499 zł brutto.
6 modułów Selling Flow
Tematy postów na każdy etap kampanii
Wzory 11 maili wokół webinaru (500 zł)
Wzory 6 maili z sekwencji sprzedażowej (500 zł)
Wzory maili wokół lead magnetu, zbierania ankiet i feedbacków (300 zł)
Skrypt rozmowy sprzedażowej 1:1 (900 zł)
Szablon prezentacji webinarowej (350zł)
Schemat ułożenia treści na landing page (100 zł)
Schemat ułożenia treści w reklamie na FB i IG (100 zł)
Przykładowe ścieżki klienta dla 6 typów biznesu (200 zł)
Nagranie webinaru sprzedażowego (150 zł)
Wideo-instrukcja jak założyć mailing na platformie Mailerlite (300 zł)
Wideo-intrukcja jak postawić landing page na platfromie Mailerlite (nie potrzebujesz strony!) (300 zł)
Wideo-instrukcja jak ustawić menedżera reklam i wkleić pixel Facebooka na stronę (650 zł)
Skrypty do reklamy – tekst i video, jak wybrać zdjęcie/grafikę do reklamy (350 zł)
Lista pomysłów na tani i prosty lead magnet (150 zł)
Lista 50 tytułów maili z wysoką otwieralnością (50 zł)
Jak przejść od clickbaitowego tytułu maila do merytorycznej treści (100 zł)
Materiały na platformie kursowej
Co, jak i o czym pisać w poszczególnych fazach kampanii?
Jak sprawić, żeby mimowolnie kupowali?
W trakcie jednego roku możesz przeprowadzić 3 i więcej kampanii.
Dlatego wszystkie materiały dostajesz na 12 miesięcy.
Będziesz mogła z nich korzystać podczas kolejnych kampanii, które będziesz przeprowadzać już sama.
Bo będziesz potrafiła to robić!
Za każdym razem lepiej, przyjemniej i z lepszymi efektami.
Kuba to niezawodny programista, bez którego strona i sklep by nie istniały 🙂 Prowadzi agencję kreatywną - Kryptonum Studio i wraz ze swoim zespołem wspiera w tworzeniu stron internetowych, sklepów online, zajmuje się identyfikacją wizualną marek, czy wsparciem graficznym przy kampaniach reklamowych.
W kursie razem z Michałem przygotował dla ciebie tutoriale nt. reklam i pixela Facebooka.
Michał na co dzień prowadzi agencję marketingową AVI SHOT i jest partnerem dla osób, które chcą rozwijać swój biznes. Tworzy angażujące kampanie reklamowe oraz prowadzi firmowe profile
Social Media na zlecenie Klientów.
W kursie razem z Kubą przygotował dla ciebie tutoriale nt. reklam i pixela Facebooka.
kryptonum.eu
avishot.pl
Obawiałam się ceny na początku, długo myślałam czy się zdecydować, ale zdecydowanie kurs był jej wart. Przede wszystkim też zaangażowanie Gosi przerosło moje wyobrażenie.
Poleciłabym ten kurs każdej kobiecie która ma swoją pasję, wiedzę i chce z tym wyjść do innych ludzi. Jest dużo motywacji, wsparcia. Warto zarezerwować sobie czas w kalendarzu by móc czerpać pełnymi garściami z tego co się dzieje w ciągu tych tygodni. Społeczność była cudna.
Karolina
akademiablw.pl
Wow, kurs jest o niebo lepszy niż myślałam. Kurs jest krok po kroku tak rozpisany, że bez problemu mogę go używać do każdej kolejnej kampanii sprzedażowej. Kurs polecam każdemu, komu zależy na przeprowadzaniu niebanalnych kampanii sprzedażowych. Polecam również tym, którzy realnie swojego jeszcze produktu nie mają, ale mają na niego pomysł. Ten kurs otwiera też klapki, które były pozamykane i łączy kropki. Jest meega!
Agnieszka
@NomenTuumArt
Ten kurs przyda się kobietom, które prowadzą małe biznesy i chcą nauczyć się sprzedawać swoje produkty w zgodzie ze sobą. Tym które chcą pisać nienachalne teksty sprzedażowe i testować różne rozwiązania, by finalnie znaleźć swój własny styl.
Jeśli chcesz nauczyć się pisania pod sprzedaż to ten produkt jest dla Ciebie.
Marta
@dobrzeosobie
Kurs polecam każdej dziewczynie, która chce zarabiać na sprzedaży swoich produktów – i fizycznych, i wiedzowych. Przyszłam na kurs zielona w temacie sprzedaży, ba! nawet bez pomysłu na produkt. Kończę z pełną wiedzą, jak przeprowadzić kampanię reklamową, prawie gotowym produktem, rozpisanym harmonogramem, gotowymi tekstami do kampanii.
Kasia
pisarenka.pl
Kurs polecam osobom, które mają ofertę, którą chciałyby pokazać światu i ją sprzedać, jednocześnie będąc w zgodzie ze sobą.
Gosia w kursie prowadzi za rękę, pokazuje kolejne etapy kampanii sprzedażowej i mówi co masz robić na jakim etapie.
Daje bardzo dużo wsparcia i serca. Dzięki udziałowi w kursie piszę z większą łatwością i dostaję zwroty, że moja komunikacja zachęca do skorzystania z oferty.
Maryś
mariameissner.pl
Osobiście celem dołączenia do kursu było dla mnie po prostu pisanie. I właśnie po kursie zyskałam większą motywację, by robić to częściej. Widzę progress dzięki ćwiczeniom i systematycznej pracy. Piszę z większą świadomością, nie tylko od strony technicznej, ale też od strony tego, co chcę przekazać poprzez dany tekst. I to jest bardzo duża wartość kursu. Nie tylko narzędzia pisarskie, ale też odkrycie, jak przelać nasze myśli, właściwie na papier. Zbudować z nich silny komunikat. Dla mnie schematy sprzedaży nie były czymś aż tak nowym, ale dla kogoś, kto nie słyszał nigdy o lejku sprzedażowym, czy punktach styku z marką, ta część kursu będzie też ogromną wartością. Przeprowadzenie przez cały proces sprzedaży i dopasowanie do tego właściwych tekstów. W dodatku to wszystko podane w bardzo przyjemnej atmosferze dalekiej od typowego kursu. Bardzo polecam!
Asia
@panikreatywnapl
Polecam kurs takiej osobie jak ja. Codziennie jestem zasypywana dobrymi tekstami. Potrafię wskazać te najlepsze. Instynktownie wiem, że właśnie tu zawierają się te najistotniejsze emocje i informacje. Tylko jak napisać równie dobry tekst samemu? Jak to wszystko ogarnąć, o niczym nie zapomnieć, zwrócić uwagę na najważniejsze? Dławię się słowami, ale nie potrafią lub boją się ich z siebie wyrzucić. GOCHA rozdajesz receptę na dobre teksty. Rzucasz dobrymi radami i sprawdzonymi sposobami. Podajesz na tacy najważniejsze narzędzia, którymi KAŻDY może się posługiwać. Potrafisz dokopać się do najważniejszych w tym monecie potrzeb i dodać odrobinę odwagi, której brakuje każdemu laikowi. Jestem wdzięczna i polecam.
Eliza
@elizjumart
Jeśli wiesz, co masz robić – działasz z entuzjazmem, bo nakręcają cię efekty.
Jeśli idziesz po omacku – karmisz frustrację, bo nie widzisz efektu.
Jeśli masz dosyć testowania i chcesz w końcu normalnie, stabilnie zarabiać, chętnie pomogę ci stworzyć profesjonalną kampanię marketingowo-sprzedażową i nienachalnie (bo autentycznie) sprze-dawać.
Zapraszam na Selling Flow