Rekomendacje

W końcu nazwałam i określiłam misję. Dostałam paprocha i wiem jakich wypełniaczy nie stosować. Można pisać żywo, nienachalnie i z serca o usługach.

Daria Dahl, @czulyrozwoj

Daria Dahl Czuły rozwoj

To nie był zwykły kurs pisania postów – taki wiesz – kopiuj wklej a w czwartek napisz post sprzedażowy. To był jakiś magiczny proces, który za pomocą kilku niezwykłych narzędzi sprawił, że w głowie poukładał mi się cały system – dlaczego, po co, o czym, jak długo, jak często i kiedy pisać. Realny skill, wynikający z całkowitej zmiany podejścia do pisania. Gocha sprawdzała, pomagała, dopingowała i kiedy swoim wyćwiczonym pisarskim okiem patrzyła na post potrafiła w 3 sekundy dodać szczyptę czegoś, co robiło wielką różnicę. Dla mnie zmieniło się wszystko – gdybyś miesiąc temu powiedziała, że pisanie postów będzie sprawiać mi frajdę, trzy razy bym zaprzeczyła i drapiąc się w głowę pomyślałabym, że zwariowałaś. A to właśnie się stało!

Magda Matras, @holistyczna_prawniczka

Iza Sojka-Murawska

Jestem po kursie Content Flow i mój Instagram szaleje! Tworzenie angażującej i ciekawej treści nie jest łatwe. Postanowiłam rozwinąć się, a ten kurs dał mi ogrom wiedzy i sposobów na pokazanie w ciekawy sposób mojej planowanej nowej kolekcji.

Był intensywny, ale zarazem optymalny. Nie obyło się bez ocierania potu z czoła, ale pochwalę Ci się! Zrobiłam pierwszą swoją karuzelę! Bardzo się spodobała! Jak ją dobrze i ciekawie zrobić, miałam w jednej kursowej pigułce. Zanim ją opublikowałam, pokazałam ją pozostałym kursantom na prywatnej grupie. Gdyby nie oni, dałabym za małą czcionkę! Uff! jak dobrze uczuć się wspólnie! Ja też mogłam się odwdzięczyć kilkoma inspiracjami i spostrzeżeniami 🙂 Uwielbiam taką współpracę! Co dwie, a raczej kilkadziesiąt głów, to nie jedna ;D Atmosfera na grupie i całym kursie była mega! Masa pomocnych i inspirujących osób! 

Okazało się też, że paprochy, to nie tylko nieproszeni goście na dywanie, a fragmenty mojej rzeczywistości, które urozmaicą moje posty i zbliżą mnie do moich obserwujących. Jeśli utknęłaś z pisaniem, nie bardzo wiesz jak ruszyć z tym do przodu, koniecznie weź udział w tym kursie. Mnie pozytywnie zaskoczył efektami, jakie dzięki niemu uzyskałam na swoim profilu.”

Iza, @iskrava.workshop

To nie był łatwy kurs, bo zamiast pisać to, co właśnie przyszło mi do głowy, zmuszał mnie do spojrzenia się z innej perspektywy, użycia odpowiednich słów, znalezienia „człowieka” w bezosobowych historiach. Zaczęłam więcej odkrywać siebie, czego do tej pory konsekwentnie unikałam, bo uważałam, że ludzie nie przychodzą, żeby słuchać o mnie. Dzięki kursowi zrozumiałam, że przychodzą właśnie do mnie, że moja marka to ja.

Blanka, Randki z Frankiem Szwajcarskim

Prostota to rezultat końcowy, a nie początek. Prostota w pisania i układaniu planu to były marzenia, kóre odłożyłam na następne życie. Content flow to droga do Katharis. A Gocha to kojąca kapłanka pisania :-). Po raz pierwszy po Leonardo da Vinci ktoś mi tak wyłożył temat, że się zainspirowałam by postawić na flow i content, a drogą jest GOCHA. Dobra a teraz po polsku, dla przyjaciółki: Proste słowa. Prosty design. Proste wyjaśnienia. Po prostu CHCĘ, MOGĘ i DAM RADY. Po prostu GOCHA! Czego jeszcze nie rozumiesz? ;-P

Agnieszka Borzęcka, Coach

Kochana! Jeśli masz poczucie, że piszesz swoje posty w eter – poświęcasz 2 godziny na napisanie wartościowych treści, a kończy się na 30 lajkach, to jest kurs dla Ciebie. Gocha świetnie w nim tłumaczy, jak ważne są podstawy, czyli jasność swojej wizji i tego kim jest Twój klient oraz jak potem się to przekłada na to, co piszesz w social mediach. Ten kurs to znacznie więcej niż kurs pisania. To trochę kurs strategiczny, a trochę wędrówka wgłąb siebie i zadawanie sobie trudnych i czasem niewygodnych pytań.

Magda, @miarabiznesu

Polecam kurs Content Flow, bo uczysz się sprawdzonych technik budowania relacji z klientem. Tekstem, który czyta się jednym tchem i jest w nim miejsce na emocje i bezpośrednią rozmowę. Treści są Twoje i z dnia na dzień dostrzegasz swój styl, krystalizuje się przekaz marki i wizja. Nie ma nudnych schematów i odkrywasz swoje możliwości. Kursanci są zaangażowani i otwarci. Zdobywasz odwagę i pewność oraz wartość pisania.

Agnes, Malamas Plantation

Jeśli lubisz pisać, ale to Twoje pisanie nie ma w sumie ładu i składu ani żadnego konkretnego celu, przez co gubisz z oczu klienta, jego potrzeby i oczekiwania, to ten kurs jest dla Ciebie! Nauczysz się pisać ciekawe posty, bo poznasz kilka konkretnych i łatwych do zastosowania trików (magia? nie! praktyka!), nauczysz się siadać do pisania w skupieniu i z konkretną wizją w głowie, a w dodatku poznasz osoby takie, jak Ty i sporo się od nich nauczysz. Polecam, bo ten kurs otwiera głowę, jest przyjemny w odbiorze i bardzo motywująco-pobudzający! 🙂

Dagmara, @dwie_weny

Content flow to kurs który pozwoli Ci odkryć, ze podanie może być fajne i wciągające. Nauczysz się konkretnych rozwiązań, skonfrontujesz swoje pomysły z innymi uczestnikami, a co najważniejsze wpadniesz na mnóstwo nowych pomysłów na treści.

Monika, wyklikamto.pl

Absolutnie się nie zastanawiaj, znajdziesz odpowiedź i wiedzę na temat pisania postów. Poznasz magię postu produktowego, eksperckiego, konwersacyjnego i wiele innych cennych wskazówek. Dowiesz się jak mówić o faktach i mitach w swojej branży. A co najważniejsze jest wsparcie w grupie. Nie jesteś z tym sama .

Marzanna, @velvet_bags

Agnieszka oplotki
Marta Norenberg

Nie idź w to. Jeśli nie masz czasu. Wal, jak w dym. Jeśli naprawdę chcesz coś zmienić w swoim pisaniu! Cztery tygodnie pełne konkretów o tworzeniu postów. Od wykładów, przez wspólne ćwiczenia (żadne tam „radź sobie sama”), po mega wsparcie grupy. Wreszcie dowiedziałam się, jak na wiele sposobów pisać o jednym produkcie. Jak zaangażować fanów do komentowania i pisać o korzyściach. No i content plan treści przed wprowadzeniem nowej kolekcji – mega 🙂

Marta Norenberg, @sztuk.kilka

Polecam. Przekonasz się do pisania o około produktowych rzeczach, będąc przy tym autentycznym i nienachalnym.

Agata, @agape.wnetrza

Najlepszy kurs ever!!! Wyobraź sobie, że mam za sobą dziesiątki mniejszych i większych kursów i żaden, ale to żaden!!! nie zawarł w sobie aż tyle! Wszędzie mówili, że trzeba budować markę wg strategii i gadali o tym i gadali… Ble, ble, ble… I nic z tego nie wynikało! Bo pokazywano tylko teorię!

Dopiero Gocha wytłumaczyła na konkretnych przykładach, jak stworzyć tę strategię! Jak jej używać! A przy okazji dowiedziałam się, jak pisać, by „szczypać klienta za duszę”! To działa! Nie wahaj się ani minuty! Z Gochą sukces murowany! Aaa!

Zapomniałabym dodać, że Gocha podaje wiedzę w pigułce z długim okresem uwalniania! Nie tam syropki gorzkie i paskudne, które przelecą przez Ciebie! Skondensowana wiedza (zwarte informacje, bez żadnego rozciągania i zakrzywiania czasoprzestrzeni!), podana w sposób tak przystępny jak pigułka właśnie! A potem trawisz i trawisz, i odkrywasz coraz to nowe rzeczy… Po kursie wszystko wygląda inaczej i jest o niebo łatwiejsze 🙂

Emilia, @nellen2021

Nawet najbardziej oporny kursant napisze przy Gosi tekst i to tekst niebylejaki, z paprochem w środku! Poznasz techniki jak pisać niebanalne teksty, żywe i od serca. Podczas kursu po prostu się pisze! Można na żywo, można też chwilę później. Co nie ma znaczenia, gdyż Gocha jest z Tobą, podpowiada, a Ty masz papier przed sobą, długopis w ręku i nie masz już wyjścia. Piszesz!! Sama zobacz, jakie są teraz moje posty. A będą jeszcze lepsze, bo będę trzymała się wskazówek z kursu. Mogę Ci je podać, ale bez przykładów i dwóch słów Gosi, to nie wyjdzie. I wiem jedno, że trzeba się szkolić w tym kierunku! Teraz czas na książki o pisaniu!

Kasia, www.konkapstryka.pl

 

Lucy Erezman. jpg

Dziewczyno odczarowałaś mi pisanie! Otworzyłaś mnie na nie. Okazuje się, że można! Można po ludzku, bez spiny, nadęcia, po prostu, a nie poważnie
merytorycznie i górnolotnie. Lekkość i bezpośredniość to jest to, co mi w duszy gra i to przelewać klawiaturą w internety chcę!
Co zyskałam:
* 12 postów na IG i FB,
* PEWNOŚĆ, że mam o czym pisać,
* WIEM, jak to robić,
* ZNAM techniki, które działają,
* wiem jak komunikować moje usługi, żeby nie były nachalne,
* kocham, ubóstwiam paprochy <3 i wiem, że działają,
* znam różne typy postów i wiem jak nimi żonglować,
* wiem, jak sobie radzić z blokadami — uruchomić wariata w mojej głowie, albo zapytać karka 😉
* odczarowałaś mi karuzele!
* język korzyści — najtrudniejsze, ale pisze mi się je super hiper rewelacyjnie w formie storytellingu i dialogów

Lucy Erezman, integracjabiznesu.pl

Polecam bardzo serdecznie wszystkim osobom, które chcą w przyjaznej atmosferze na nowo przyjrzeć się swojej ofercie. Czy klient ma w ogóle szansę ją zrozumieć. Czy jest opisana jako zlepek parametrów (mało ekscytujące), czy też przestawia ważne dla klienta „poprawiacze” jego obecnej sytuacji. Ten kurs jest też dla Ciebie, jeśli myślisz, że nie umiesz pisać i nic mądrego nie masz do powiedzenia. Przekonasz sie, że absolutnie nie jest to prawda. Dzięki kursowi zyskałam więcej pewności siebie w pisaniu, szukaniu benefitów dla klienta, ale też odwagę w wyrażaniu siebie.

Małgorzata Nycz, www.razemnazawsze.pl

Kochana, Ty się nie zastanawiaj. Zobaczysz, że mimo świetnego samopoczucia i wrażenia, że świetnie piszesz – tak naprawdę o tym nie wiesz. Proste lekcje pokażą Ci, jak to zrobić naprawdę dobrze i jak zahaczyć uwagę odbiorcy. Bo widzisz, jesteś mądra kobieta, ale jak nie złapiesz uwagi odbiorcy, to całe pisanie możesz o kant rozbić. A Gosia pokazuje jak złapać uwagę i ją utrzymać. I robi to w taki ciepły sposób, że można słuchać godzinami. I od razu każe wdrażać, więc jest ogromna szansa, że naprawdę przerobisz ten kurs i będą efekty. Dla mnie to pierwszy kurs, w którym wytrwałam cały miesiąc! I działałam, a nie tylko słuchałam! I teraz moje pisanie jest inne. Jak przez lupę. Zyskałam świadomość, że trzeba używać narzędzi, a nie pisać co się nasunie na myśl. Czy Ty wiesz, że nawet pisarze powieści uczą się pisania na warsztatach? Szok, prawda!! ?

Magdalena Morawska, @magdalena.morawska

Zostaw swój email:

Wyślę ci dostęp do:
12 szkoleń Sigrun, naszej grupy na FB, oraz do 13. szkolenia ze mną.

.

Dwa Słowa i ja lubimy ciasteczka. Skoro tu jesteś, to znaczy, że też je lubisz i akceptujesz. Przejdź do strony.

Dzięki za zapis!

Został Ci jeszcze jeden klik do zrobienia - zajrzyj teraz do swojej skrzynki mailowej i potwierdź zapis.

Gotowe? Jutro w Twojej skrzynce wyląduje pierwsza lekcja.

Jeśli nie dotrze, koniecznie sprawdź spam i oferty, oraz dodaj mój adres emailowy (kontakt@dwa-slowa.pl) do kontaktów.

Book Flow

Kurs pisania dla biznesu

5 lekcji prosto na twoją skrzynkę.
Lekko i skutecznie.