+ 3x 2-godzinne szkolenie

+ harmonogram sprzedaży

+ szablon do wyceny oferty

+ 6x ścieżek klienta do skopiowania

+ workbook do opisu oferty

Przygotuj twoją sprzedaż jesienią 

Dzięki szkoleniom:

– wybierzesz sposób sprzedaży, który pasuje do ciebie (1. kampania 2. lejek 3. afiliacja 4. media społecznościowe 5. rozmowa sprzedażowa)

– wycenisz swój produkt (ebook, kurs, warsztat, konsultację) nie „z palca”, a na podstawie szablonu i własnej pojemności finansowej

– skonstruujesz ofertę, którą ludzie faktycznie chcą i kupią, a nie taką, na którą zareagują „fajna jesteś, oferta też, ale nie teraz”

– opiszesz ją tak, że klienci nie będą mogli doczekać się, żeby z niej skorzystać

– ustalisz swój własny elastyczny harmonogram (dostosowany do twojego życia i preferencji, bo nie wszyscy jesteśmy ekstrawertykami, ja nie ; ))

Otrzymujesz dostęp do 3 nagrań szkoleń z 3-5 września 2024 r. oraz 6 plików.

sprzedaż online

Szkolenia pokrywają te tematy:

1. finanse i wycena 

2. oferta i klient 

3. marketing i sprzedaż.

kurs reklama na facebooku

Uczestniczki tych szkoleń mówią o nich tak:

Żadne pitu-pitu, tylko konkret pogania konkret! Jeśli chcesz zyskać inne wielopoziomowe spojrzenie na sprzedaż, poznać możliwe sposoby i ścieżki, koniecznie dołącz i działaj!”  – Lucyna

„Nie wiem ile kursów, webinarów i warsztatów mam już za sobą i wydawałoby się, że wszystko już przecież wiem, a potem przychodzę na warsztaty do Gochy i zaczynam widzieć luki i to, co mi umknęło do tej pory. Warsztaty są i dla tych, którzy nie mają pojęcia o sprzedawaniu online, ale i dla tych, którzy tak jak ja – już działają, ale jak zawsze – chcą robić to lepiej. Do mnie ogromnie przemawiały wszelkie żywe przykłady, możliwość wymiany myśli na czacie i moooc dodatkowych pomocnych materiałów. Do tego ten spokój, kojąca obecność Gochy i jej przenikliwe pytania. Będę polecać wszystkim nadającym na podobnych falach”  – Agnieszka

„To był uczciwy warsztat, który nie mydli oczu ze wszystko się robi na pstryk i nie zostawia z poczuciem beznadziei, że dalej nie ogarniam. Lubię jak ktoś mnie traktuje poważnie i zdaje sobie sprawę jakie naprawdę są ludzkie możliwości i taki był ten warsztat. Nie sprawił, że robienie biznesu online wygląda jak z bajki, pokazał mi drogę i „powiedział mi” rób Ala, przed tobą tyle pracy i możesz ją zrobić.”  – Alicja

Jeden z najlepszych warsztatów sprzedażowych – a przez ostatni rok przeszłam ich dziesiątki bo uczyłam się sprzedaży on-line od zera!”  – Joanna

„Polecam bardzo, ogrom wiedzy i przede wszystkim wreszcie znalazłam miejsce gdzie w tym wszystkim jest SPOKÓJ a nie jakieś nakręcone marketingowe gadanie, które jednym uchem mi wlatuje, a drugim wylatuje” – Aga

„Polecam, dużo informacji bardzo przystępnie podanych. Praca na przykładach a nie sucha teoria, konkretne wskazówki. Warto” – Natalia

Dla kogo:

– masz ofertę lub jej zarys, chcesz ją sprzedawać jesienią, ale nie wiesz, za co się zabrać

– potrzebujesz „bata nad głową”, żeby wrócić na dawne tory po wakacjach 

– siadasz do kompa i wpadasz w paraliż, bo przeraża cię ilość rzeczy, którą „trzeba” zrobić

– boisz się, że „znowu” nie wyjdzie, ludzie będą zainteresowani, ale nikt, lub zaledwie parę osób kupi a ty się tyle naharowałaś

– być może na samą myśl o porażce już ci się odechciewa tego biznesu

Zapraszam cię, skorzystaj ze szkoleń  „Sprzedaż online”, dzięki któremu wejdziesz we flow i przygotujesz swoją sprzedaż na jesień.  

Tematy szkoleń:

OFERTA - od jakiej oferty zaczyna większość z nas (ebook) i dlaczego to fatalny pomysł. Poznasz sposób na skonstruowanie oferty, którą ludzie chętnie kupią, a nie taką, którą uznają za fajną, interesującą, ale "nie mogę dołączyć teraz bo... (nie mam czasu, pieniędzy, dziecko chore itp.)"

MODELE BIZNESOWE i SPRZEDAŻOWE - jakie istnieją modele biznesowe, jak stworzyć swój własny, dopasowany do stylu życia i osobowości

FINANSE - jeśli nie lubisz liczb, nie polubisz biznesu, poznasz sposoby na to jak ustalić:
- twój cel finansowy,
- twoją pojemność finansową,

- twoją cenę i marżę
Bo tego wszystkiego nie bierze się "z palca" tylko wylicza. Powiem też o tym, jak ustalać
- rabaty
- bonusy
- zniżki - kiedy je wprowadzać, a kiedy to strzał w kolano.

MARKETING - bo jakoś potrzebujesz dotrzeć do swoich ulubionych klientów, a sposobów na dotarcie do nich mamy obecnie bez liku. Zatem absolutnie nie musisz jedynie polegać na mediach społecznościowych.

HARMONOGRAM - poznasz 6. etapów, które powinnaś zaplanować, żeby na końcu twój klient nie mógł się doczekać aż kupi to, co masz do zaoferowania. Dzięki temu skończysz też z chaosem i pytaniem: "w co mam teraz, @#%@% , włożyć ręce?!?!"

KOMUNIKACJA - jak opisać ofertę, jak, gdzie i co komunikować, żeby trafiać, angażować i sprzedawać?

MINDSET - kiedy pomaga, kiedy przeszkadza i co robić, gdy afirmacje nie działają? Podczas każdego warsztatu przejdziemy przez 3 różne techniki medytacyjno-afirmacyjne, żebyś mogła poszerzyć swoją pojemność finansową i przyjemność ze sprzedawania (mimo że, być może, zaczynasz od "nie cierpię sprzedawać!")

To są prawdzie szkolenia i warsztat, bez zwyczajowej końcówki sprzedażowej! Bez sensu byłoby nie skorzystać. 

Dołącz!

Otrzymasz dostęp do 3x 60 minut merytorycznego szkolenia w tematach:
- finanse i wycena
- klient i oferta
- marketing i sprzedaż

Otrzymasz dostęp do następujących szablonów i plików;
- szablon do wyliczenia ile kosztuje cię twoje życie (to PODSTAWA do wyliczeń ceny twojej oferty)
- szablon do wyceny twojej oferty (w nim również przelicznik do ilu osób potrzebujesz dotrzeć ze swoją ofertą, żeby ci się zgadzał budżet)
- szablon do stworzenia modelu biznesowego
- workbook, który pomaga opisać korzyści twojej oferty
- 6 przykładowych ścieżek klienta, które możesz skopiować (dla edukatorki, coachki, dietetyczki, fotografki, architekta wnętrz, rękodzielniczka)
- harmonogram sprzedaży

beautiful-young-woman-artist-drawing-2023-11-27-05-30-21-utc (1)

Dlaczego miałabyś się uczyć ode mnie

Gocha Szoka – specjalistka od słów, sprzedaży i marketingu, mentorka biznesowa.
Kiedyś pracowałam m.in. dla Philipa Morrisa (ci od fajek i kowboja), Heinekena (piwo), Coca-Coli (bąbelki), Nestlé (czekolada), L’Oréal (byłam tego warta).  

Moją misją jest towarzyszenie ci w tym, żebyś mogła wyrazić się najpełniej poprzez twój biznes. Chcę rozbudzić twoją kreatywność i radość z tworzenia twojego miejsca w sieci i komunikowania się z twoimi klientami.

W 5 lat przeszkoliłam już ok. 6000 osób

 

Co było najwartościowsze:

Ścieżki sprzedaży, dyskusja na temat tego, co jest realnie możliwe, a co nie będzie konwertowało, pokazanie również co technicznie trzeba zrobić” – Ala

Ułożyłam ścieżkę klienta, czuję, że wreszcie wiem ile elementów mam do przygotowania i mogę się za nie zabierać – przeraziła mnie ilość rzeczy w harmonogramie, ale mam większe zaufanie, że zadziała metoda małych kroków. Metoda małych kroków nie ma prawa działać kiedy nie znasz drogi – wtedy to małe kręcenie się po placu” – Sonia

Ułożyłam strukturę sprzedaży w sensowną całość. Upewniłam się, że moja strategia sprzedaży, z której chcę skorzystać ma sens – Anna

Kalendarz działań jest super – uporządkował wszystko; pomysł z krótkim video w lejku sprzedażowym (zawsze robiłam webinary); oferta ma rozwiązać JEDEN PILNY problem – odkrycie roku!” – Asia

„Zyskałam wiedzę jak budować ofertę, co nią nie jest. Statystyki do ilu osób oferta potrzebuje dotrzeć, aby sprzedała się określona ilość, to jest bardzo pomocna i wspierająca informacja. No i laddering! Super pomoc” – Renata

Uporządkowałam wiedzę na temat sprzedaży. Zrozumiałam mechanizmy narzędzi kierujących światem marketingu i sprzedaży w sieci” – Monika

Jestem zaskoczona, że jest tak wiele ścieżek sprzedażowych. – Ala

Dostałam gotowce – przykładowe ścieżki, potrafię rozpisać ścieżkę komunikacji dla mojej oferty” – Elżbieta

windows-5EQkyNai6L0-unsplash

Uczestniczki tych szkoleń mówią o nich tak:

„Zyskałam klarowność co muszę zawrzeć w ofercie, teraz już wiem dlaczego wciąż kręciłam się w kółko . Nauczyłam się też modelu transformacji klienta i zawężenia niszy. – Alicja

„Świetna ta drabina laddering. I to wyobrażenie stateczku którego algorytmy ciągną jak prądy morskie. Super mi to dało do myślenia. Oraz patrzenie z perspektywy klienta a nie dawanie informacji co sprzedajemy  – Aga

„Dowiedziałam się, jak definiować problem klienta tak szczegółowo, otrzymałam super instrukcję jak do tego dojść. Wiem teraz, że trzeba zwrócić uwagę na to, że jeden problem może mieć kilka nisz”- Ewa

„Zobaczyłam większy potencjał niszowania pod reklamę. Zdobyłam pomysły na to, jak obniżyć próg wejścia do mojego produktu. Dzięki za inspirację, jak skwantyfikować to, co daję w produkcie”  – Natalia

„Dowiedziałam się, że opieranie sprzedaży na reklamie i social mediach jest zakupowo najmniej efektywne, że im tańszy produkt, tym trudniej na nim zarobić i że zawężenie grupy docelowej ułatwia sprzedaż” – Anna

„Wszystko było bardzo wartościowe. Najbardziej podobała mi się wielość pytań do pracy nad ofertą tak by była przemyślana i trafiała do odpowiedniej grupy docelowej, bardzo fajny przykład ze sprzedażą Twoich kursów gdzie pierwszy z Twojego pkt widzenia (jak zrozumiałam) był bardziej wartościowy a może raczej powinnam powiedzieć – bardziej strategiczny i kluczowy dla przedsiębiorcy, ale jednak to drugi o [zwykłych] postach zażarł o wiele mocniej. Chyba często próbujemy uszczęśliwić potencjalnych klientów na siłę… i to nasz błąd. To fajnie uświadamia 🙂 dzięki za to” – Magda

Dzięki za zapis!

Został Ci jeszcze jeden klik do zrobienia - zajrzyj teraz do swojej skrzynki mailowej i potwierdź zapis.

Gotowe? Jutro w Twojej skrzynce wyląduje pierwsza lekcja.

Jeśli nie dotrze, koniecznie sprawdź spam i oferty, oraz dodaj mój adres emailowy (kontakt@dwa-slowa.pl) do kontaktów.

Zostaw swój email:

Wyślę ci dostęp do:
12 szkoleń Sigrun, naszej grupy na FB, oraz do 13. szkolenia ze mną.

.

Dwa Słowa i ja lubimy ciasteczka. Skoro tu jesteś, to znaczy, że też je lubisz i akceptujesz. Przejdź do strony.

Book Flow

Kurs pisania dla biznesu

5 lekcji prosto na twoją skrzynkę.
Lekko i skutecznie.