Schemat JERZA do opisu oferty – przestaniesz się zastanawiać co dać najpierw, co potem

Pomoże Ci w tym

Pakiet 3 narzędzi

1

Szkolenie 100 min „Jak opisywać produkty i usługi”

2

Ebook „10 narzędzi copywriterskich do angażującego pisania w sieci„

3

Ebook "Radykalne narzędzie do nawiązywania relacji z czytelnikiem"

Jak opisywać produkty i usługi

Szkolenie +  2x ebook.

  • Nauczysz się 3 najsilniejszych technik perswazji. Znanych jako „męskie”, ale da się je opakować w kobiecy urok. Nie musisz z nich korzystać, ale warto je znać.
  • Poznasz technikę „JERZA” do opisu usług
  • Dostaniesz ostateczny sprawdzian na moc twojego opisu, czyli test tortu urodzinowego.
  • Poznasz różnicę między właściwościami a korzyściami produktów/usług, które sprzedajesz. I nauczysz się je werbalizować.
  • Zainspirujesz się przykładami z internetu, które dokładnie omówię.

Co otrzymasz:
„Jak opisywać produkty i usługi, żeby starczyło na więcej niż waciki”
bestsellerowe nagranie webinaru z 21.04.2021 r. – ok. 100 minut.

Z tego szkolenia dowiesz się:

  • Nauczysz się 3 najsilniejszych technik perswazji. Znanych jako „męskie”, ale da się je opakować w kobiecy urok. Poza tym nie musisz z nich korzystać, ale warto znać.
  • Poznasz technikę „JERZA” do opisu usług. Szczególnie gdy sprzedajesz wiedzę, ale też do wszelkiego rodzaju usług.
  • Dostaniesz ostateczny sprawdzian na moc twojego opisu, czyli test tortu urodzinowego.
  • Zainspirujesz się przykładami z internetu, które dokładnie omówię.

Z tego szkolenia dowiesz się:

  • Gdzie powstają najskuteczniejsze treści i jak się tam dostać? Bez tego nie ma sprzedaży. A jednak nadal nie wszystkie biznesy z tego korzystają. Co więcej – nie musisz mieć na to dodatkowej kasy!
  • Poznasz różnicę między właściwościami a korzyściami produktów/usług, które sprzedajesz. I nauczysz się je werbalizować.
  • Nauczysz się pisać i mówić językiem korzyści.

Ebook 1: 10 tajników pisania online – od tekstów „poprawnych” do „szczypiących za dusze”

Jak nauczę Cię 10 tajników?
1. Pokażę ci przykład wzięty z sieci, który nazywam ”wersją poprawną”.
2. Przerobię go na wersję z 10 tajnikami w środku, szczypiące za dusze, w skrócie „chili vanili” stosując po kolei każdy z tajników.
Na 46 stronach przejdę przez każdy tajnik po kolei. 

Gotowa na 10 tajników, dzięki którym:

• Twoje teksty staną się energetyczne, jak po 10 mocnych espresso
Unikniesz błędów, przez które najlepsze teksty wpadają w otchłań internetów
• Zaczniesz nawiązywać relację z klientem?

Ebook: Radykalne narzędzie do nawiązywania relacji z czytelnikiem

Jak nauczę Cię pisać teksty, które wywołają w Twoim czytelniku reakcję pt.: „Siedzę na krawędzi krzesła, mów do mnie jeszcze!”?

1. Pokażę ci przykład wzięty z sieci, nazywam go wersją: „Fajne, ale muszę teraz pilnie na fejsa”. 
2. Przerobię go na wersję z poziomu 2: „Lepiej, ale nadal spieszę się Gdzie-Indziej” dzięki technice, którą zaraz ci wyjawię. To kolejny, wyższy poziom skuteczności.

3. A potem przerobię tę wersję na: „Wyrazistą” (poziom 3), „Robi się ciekawie” (poziom 4) i wersję „Siedzę na krawędzi krzesła, mów do mnie jeszcze!” (poziom 5). 

Gotowa na radykalne narzędzie, dzięki któremu:
• Twoje teksty staną się jasne jak supernowa,
unikniesz błędów, przez które najlepsze teksty wpadają
w otchłań internetów,
• zaczniesz nawiązywać relację z klientem?

Otrzymasz wiele przykładów, które pomogą Ci wdrożyć wiedzę u siebie!

Pakiet 3 narzędzi jest dla ciebie, jeśli pasuje do ciebie minimum 1 poniższe stwierdzenie:

Jesteś w domu. 
Z moich kursów i szkoleń skorzystało już ponad 5000 osób. 
Sprawdź poniżej, co piszą i mówią moje klientki:

Dziewczyno odczarowałaś mi pisanie! Otworzyłaś mnie na nie. Okazuje się, że można! Można po ludzku, bez spiny, nadęcia, po prostu, a nie poważnie merytorycznie i górnolotnie. Co zyskałam:
* 12 postów na IG i FB,
* PEWNOŚĆ, że mam o czym pisać,
* WIEM, jak to robić, * ZNAM techniki, które działają,
* wiem jak komunikować moje usługi, żeby nie były nachalne,
* kocham, ubóstwiam paprochy <3 i wiem, że działają,
* znam różne typy postów i wiem jak nimi żonglować,
* wiem, jak sobie radzić z blokadami — uruchomić wariata w mojej głowie, albo zapytać karka 😉 * odczarowałaś mi karuzele! * język korzyści — najtrudniejsze, ale pisze mi się je super hiper rewelacyjnie w formie storytellingu i dialogów

Lucy Erezman, integracjabiznesu.pl

W końcu nazwałam i określiłam moją misję. Dostałam paprocha i wiem jakich wypełniaczy nie używać. Można pisać żywo, z serca i nienachalnie o usługach!

Daria Dahl, @czulyrozwoj

Marta Norenberg

Wal, jak w dym. Jeśli naprawdę chcesz coś zmienić w swoim pisaniu! Cztery tygodnie pełne konkretów o tworzeniu postów. Wreszcie dowiedziałam się, jak na wiele sposobów pisać o jednym produkcie. Jak zaangażować fanów do komentowania i pisać o korzyściach. No i content plan treści przed wprowadzeniem nowej kolekcji - mega.

Marta Norenberg, @sztuk.kilka

10 tajników pisania w sieci
Iza Sojka-Murawska

Jestem po kursie Content Flow i mój Instagram szaleje! Tworzenie angażującej i ciekawej treści nie jest łatwe. Postanowiłam rozwinąć się, a ten kurs dał mi ogrom wiedzy i sposobów na pokazanie w ciekawy sposób mojej planowanej nowej kolekcji.

Jeśli utknęłaś z pisaniem, nie bardzo wiesz jak ruszyć z tym do przodu, koniecznie weź udział w tym kursie. Mnie pozytywnie zaskoczył efektami, jakie dzięki niemu uzyskałam na swoim profilu.

Iza, @iskrava.workshop

Serdecznie polecam. Mimo że deleguję pisanie postów, ogromnie skorzystałam. A przede wszystkim skorzystał mój zespół. Praca nad nasza komunikacją przez media społecznościowe znacznie się poprawiła i nabrała klarowności, która bezpośrednio przekłada się na sprzedaż.

Agnieszka Gaczkowska, @oplotki.pl

Spojrzysz na prowadzenie biznesu od środka, od tego kim jesteś. Dzięki temu, że odkrywasz kim jesteś zdobywasz łatwość w pisaniu, nawiązywaniu relacji i sprzedaży.

Ania @aniastylistka

Book flow napisz i wydaj książkę ekspercką

Mięso, mięso i jeszcze raz mięso. To, co Gocha zrobiła ze mną podczas Szkoły Pisania dla Biznesu zaskoczyło mnie samą. Powstały teksty na moją stronę, dziesiątki postów, newslettery. To nie gadki szmatki o przebudzeniu w pisaniu, to merytoryka i konkretne narzędzia.

Kasia www.melamelulu.pl

Jeśli lubisz pisać, ale to Twoje pisanie nie ma w sumie ładu i składu ani żadnego konkretnego celu, przez co gubisz z oczu klienta, jego potrzeby i oczekiwania, to ten kurs jest dla Ciebie!

Nauczysz się pisać ciekawe posty, bo poznasz kilka konkretnych i łatwych do zastosowania trików (magia? nie! praktyka!), nauczysz się siadać do pisania w skupieniu i z konkretną wizją w głowie, a w dodatku poznasz osoby takie, jak Ty i sporo się od nich nauczysz. Polecam, bo ten kurs otwiera głowę, jest przyjemny w odbiorze i bardzo motywująco-pobudzający!

Dagmara, @dwie_weny

Najlepszy kurs ever!!! Wyobraź sobie, że mam za sobą dziesiątki mniejszych i większych kursów i żaden, ale to żaden!!! nie zawarł w sobie aż tyle! Wszędzie mówili, że trzeba budować markę wg strategii i gadali o tym i gadali... Ble, ble, ble... I nic z tego nie wynikało! Bo pokazywano tylko teorię!

Dopiero Gocha wytłumaczyła na konkretnych przykładach, jak stworzyć tę strategię! Jak jej używać! A przy okazji dowiedziałam się, jak pisać, by "szczypać klienta za duszę"! To działa! Nie wahaj się ani minuty! Z Gochą sukces murowany! Aaa!

Zapomniałabym dodać, że Gocha podaje wiedzę w pigułce z długim okresem uwalniania! Nie tam syropki gorzkie i paskudne, które przelecą przez Ciebie! Skondensowana wiedza (zwarte informacje, bez żadnego rozciągania i zakrzywiania czasoprzestrzeni!), podana w sposób tak przystępny jak pigułka właśnie! A potem trawisz i trawisz, i odkrywasz coraz to nowe rzeczy... Po kursie wszystko wygląda inaczej i jest o niebo łatwiejsze.

Emilia, @nellen2021

Co powiesz na opis oferty, który szczypie za dusze i rozkochuje w tobie klientów?

BB__1595-Edytuj_50

Gocha Szoka

Gocha Szoka – specjalistka od słów, sprzedaży i marketingu.

Moją misją jest towarzyszenie ci w tym, żebyś mogła wyrazić się najpełniej. Chcę rozbudzić twoją kreatywność i radość z pisania.
W 4 lata przeszkoliłam z pisania online ok. 5000 osób.