Napisz tekst na stronę sprzedażową lub landing page – niech konwertuje jak szalony

Warsztat online na żywo (3 dni 28, 29, 30.07. po 3 godz)

Szykujesz webinar, sprzedaż kursu, lub ebooka? Planujesz program mentoringowy lub mastermindowy?

Po warsztacie będziesz miała tekst-żyletę, który wystarczy przerzucić na stronę i wiedzę, jak szybko napisać każdy kolejny.

Koniec z męczarnią co gdzie dać, mętlikiem w głowie i traceniem tygodni na bezowocne pisanie.

Dlaczego teraz? A kiedy planujesz kolejną rzecz? Nie zwlekaj – zyskaj więcej luzu i czasu w pisaniu i niech strona konwertuje.

Tylko 30 miejsc

Naucz się szybko pisać teksty oferty

Spróbuję wczuć się w twoją sytuację:

1. Domyślam się, że nie chcesz kursu, który nauczy cię pisać, bo przecież potrafisz. Jakoś dawałaś radę do tej pory, rozkręciłaś biznes i sprzedajesz. Zresztą, nie masz na kolejne kursy czasu. Roboty tyle, że nie wiesz, w co ręce włożyć.

2. Może próbowałaś oddelegować pisanie tekstów, ale nie wyszło. Nie że taka z ciebie wymagająca primadonna, tylko trudna do podrobienia po prostu.

3. Nie myślisz czasami, jakby to było cudownie kupić gotowy tekst, który jest spójny z tobą, którego nie musisz poprawiać?

Nie mam niestety złotej rybki, za to chcę ci dać 3 dni, w ciągu których przejdziesz od punktu:  „mam chaos myśli” do punktu:  „mam to precyzyjnie przemyślane, rozpisane, ułożone i z rewelacyjnymi słowami i wyrażeniami”. 

Reszta to przerzucenie tekstu i grafik na stronę internetową (co możesz oddelegować).

Wiedza, którą zdobędziesz w te 3 dni, ułatwi i przyspieszy pisanie kolejnych stron sprzedażowych i landing pages.

Mam złą wiadomość: nie da się ciebie podrobić i nikt tak dobrze nie odda ciebie w tekście, jak ty sama.

Mam też na szczęście dobrą: możesz nauczyć się pisać szybciej, niż do tej pory.

Jak pisać teksty oferty

Potrzebujesz więcej i lepiej pisać, żeby dotrzeć do większej ilości osób, albo żeby przenieść się w całości do online’u, lub dlatego, że chcesz zbudować dochód  pasywny z ebooków, książek lub kursów.

Masz klientów i pieniądze, ale chcesz mieć więcej luzu i czasu.

Nie urodziłaś się wczoraj, więc wiesz, że czasem trzeba się zatrzymać i zainwestować czas, żeby mieć go więcej później.

Zazwyczaj uczę w Szkole Pisania dla Biznesu, która trwa minimum 12 tygodni. To intensywna sprawa, nie polecam uczestniczyć wtedy w innych kursach. Bo… żeby w pełni z niego skorzystać, trzeba dużo pisać.

Nie masz już siły, żeby się zaangażować tak bardzo, na tak długo. Zatem zamiast 12 tygodni zapraszam cię na 3 dni po 3 godziny.

Wiesz, na co schodzi 50% czasu podczas pisania?

Na wymyślanie o czym pisać i jak to skonstruować. Od czego zacząć, co gdzie dać i jakich słów użyć. 

Akurat na usprawnienie tej części istnieją sposoby, które znam, przećwiczyłam na ok. 500 kursantach i które chętnie ci zdradzę.

To, na co tracisz dziś 10 godzin, skróci się nawet o 50%! Jeśli będziesz wiedziała od czego zacząć i co gdzie dać, stworzysz tekst w trymiga. A potem już tylko wystarczy szlifować. 

Zainwestuj 9 godzin, a skrócisz czas na tworzenie kolejnych landingów.

Program warsztatów

Skroiłam program tych warsztatów w taki sposób, żebyś na koniec stworzyła tekst na stronę sprzedażową swojej oferty, która będzie na ciebie zarabiać.

Co więcej, poznasz schematy i narzędzia, które będziesz mogła wykorzystywać przy kolejnych ofertach i tekstach sprzedażowych.

Być może będziesz mogła je przekazać osobie, która pomoże ci następnym razem.

Uwaga:

To nie jest warsztat, na którym będziesz mogła uprawiać multitasking, albo który skonsumujesz pasywnie jednym okiem, a drugim będziesz ogarniać „sprawy”. W trakcie tego warsztatu będziesz:

  1. zdobywać wiedzę (moje mini wykłady),
  2. pisać (!),
  3. oraz testować swoje teksty na ludziach.

 

Przeczytaj niżej, co dokładnie będziemy robić w trakcie tych 3 dni.  

W 9 godzin zyskasz teksty jak żyleta do twojej oferty i wiedzę, jak skonstruować każdą kolejną.

Co zyskasz dzięki warsztatom:

1. Sprecyzujesz swoją ofertę

2. Napiszesz tekst sprzedażowy

Dzień 1

Przejdziemy przez kroki tworzenia oferty, której nie da się oprzeć. Wiem, to temat na osobny warsztat, albo cały kurs, ale nie możemy obejść tego etapu. Zanim skupisz się na słowach, musisz wiedzieć, co chcesz opisać. Twoja oferta musi być jasna jak słońce, żeby nie było wątpliwości w głowie twoich klientów. Dzięki temu, że będziesz pracować w małej, 3-osobowej grupie, zdobędziesz bezcenne spojrzenie z zewnątrz – feedback, który pomoże ci dopracować twoją ofertę na tyle klarownie, że słowa… popłyną same. 

Dzień 2 

W drugim dniu, zajmiemy się tym, jak skonstruować treści i jak je ułożyć na stronie. Poznasz też narzędzia pisarskie i copywriterskie, dzięki którym twoja oferta nabierze życia i przemówi do ludzi po drugiej stronie ekranu.

Dzień 3

To dzień, w którym będziesz szlifować tekst na diament. 

 

 

To warsztat na żywo, a nie typowe szkolenie. 

To znaczy, że wyjdziesz z niego z gotowym tekstem*, a nie tylko wiedzą, jak go napisać. 

 Dlatego części wykładowe skracam do minimum, żebyś przez większą część czasu pisała teksty, bądź je poprawiała, oraz na bieżąco testowała w małej, 3-osobowej grupie, na które będę was dzielić. 

Przykładowy podział czasu: 

30 min wykład, 

15 min samodzielne pisanie, 

40 minut praca w małej grupie, czyli zbieranie i dawanie feedbacku do tekstów.

 
* To, czy tekst będzie gotowy w 100% zależy od twojego zaangażowania podczas warsztatów
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dla kogo jest ten warsztat:

Dla soloprenerek, które sprzedają swoje usługi (coaching, psycholog, mentor, szkolenia, kursy itp.), które mają już pomysł na ofertę

Jak to będzie wyglądało:

Spotykamy się na Zoomie 28, 29 i 30 lipca w godz. 16.00 – 19.00. 

Spotkania będą nagrywane i dostępne do 30.08.2021.

Miej ze sobą dobry internet, działającą kamerę i mikrofon, notatnik, oraz coś do pisania (Word, Pages, lub kartki i długopis).

Moje zadanie to przeprowadzić cię przez proces skrystalizowania oferty, której nie da się oprzeć, oraz danie ci narzędzi, żebyś opisała je w najbardziej skuteczny sposób. Daję ci formę i proces, który wypełnisz sobą i treścią.

W programie:

lista najważniejszych elementów tekstu sprzedażowego

od czego i jak zacząć?

prosty schemat strony sprzedażowej

rodzaje potrzeb klienta

korzyści czy właściwości?

moc szczegółu i storytelling w sprzedaży

co z wątpliwościami klienta?

mapa korzyści

sztuka CTA

Daję ci:

techniki, narzędzia i schematy

moją umiejętność docierania do sedna i przekazywania wiedzy,

proces i możliwość przetestowania tekstów na żywych ludziach (nikt nie ucierpi ; )).

Efekty uboczne:

możliwe podniesione ciśnienie,

ekscytacja, a nawet motyle w brzuchu,​

zapomniana radość i lekkość tworzenia.

Nazywam się Gocha Szoka i uczę jak szczypać klientów za duszę. Słowem.

Dla mnie pisanie to narzędzie do wykonywania działań marketingowych i sprzedażowych.

Bo mówimy o biznesie, nie hobby, prawda?

Dlatego obok narzędzi pisarskich, uczę jak zastosować je w praktyce, czyli w twojej sprzedaży i twoim marketingu.

To pisanie dla twojego biznesu. 

Kim jestem

Specka od słów, poliglotka. Pracowałam jako tłumaczka symultaniczna, konsultantka ds. mediów, naczelna kwartalnika, szefowa ds. PR’u i komunikacji w firmach takich jak UBS, Heineken, Philip Morris i konsultant ds. employer brandingu dla firm takich jak L’Oréal, Nestlé, Coca-Cola. Od listopada 2019 r., kiedy powstały Dwa Słowa, przeszkoliłam ponad pół tysiąca osób, w tym ok. 250 w mojej Szkole Pisania dla Biznesu i kursach, ok. 200 w Latającej Szkole Agaty Dutkowskiej i jej LABie, oraz kilkaset u Eweliny Muc z WP dla Zielonych. Współpracuję również z Marketer+ prowadząc szkolenia z webwritingu. 

Co mówią o mnie kursantki Szkoły Pisania dla Biznesu:

Masz jeszcze pytania?

Tak, wystarczy, że podasz dane firmy przy zakupie

Serio? Jeśli piszesz tekst-żyletę na stronę sprzedażową lub landing krócej niż przez 9 godzin, daj znać. Stawiam lody : ) To 9 godzin rozbite na 3 dni. Będziesz mogła nadal normalnie pracować

A kiedy? Za miesiąc? Za rok? Ile jeszcze chcesz się frustrować? Że te teksty wciąż nie takie, jak mają być. Wiesz, że mogłyby więcej i bardziej brzmieć zachwycająco i inspirująco. Ile chcesz jeszcze tego nie mieć i na to czekać?

Jeśli płaciłaś kiedykolwiek za teksty u copywritera lub wirtualnej asystentki, to wydałaś nie 249 zł, a dobre kilka lub kilkanaście razy więcej. Cenę skonstruowałam w ten sposób, żeby cię nie obciążyła, ale też nie taniej, bo byś nie skorzystała. 

Z drugiej strony – ile musisz sprzedać kursów/konsultacji, żeby opłacić ten warsztat? Jedną? Dwie? Pięć? Umówmy się, cena jest tak niska, bo to pierwszy płatny produkt tego typu w Dwóch Słowach. Choć już bezpłatne wersje zostały przetestowane podczas Szkoły Pisania dla Biznesu. Kursanci dostają ten i inne warsztaty w bonusie.

Jeden z feedbacków, które otrzymałam: 

„Twoje rady zastosowałem do reklamy webinaru. Efekt był taki, że koszt kliknięcia spadł nam 4-krotnie. Z 2,80 zł do 0,69 zł.

Twoja oferta nie musi być w 100% gotowa, ale tak, powinnaś mieć już na nią pomysł. Jeśli masz wątpliwości napisz mi po krótce, o jakiej ofercie myślisz, powiem ci, czy jest wystarczająco gotowa na ten warsztat. Mój adres to: kontakt@dwa-slowa.pl.

Wymyśliłam ten warsztat, bo większość indywidualnych konsultacji, które prowadzę, dotyczy tworzenia stron sprzedażowych lub landingów. Widzę, ile frustracji i chaosu rodzi ten temat i ile niezadowolenia z już napisanego tekstu. 

Dlatego stworzyłam program, dzięki któremu, już pod koniec 3 dni, będziesz miała przynajmniej w połowie napisany tekst. W zależności od twojego zaangażowania i stopnia klarowności oferty, możesz mieć tekst gotowy nawet w 100%. To cel tego warsztatu. I to, żebyś mogła korzystać z tych tekstów tworząc reklamę twojej oferty. Założę się, że jej konwersja będzie wyższa, a koszty niższe niż do tej pory.

Celem tego warsztatu jest więc gotowy tekst, a nie kolejna teoria w głowie. Chcę, żebyś w pełni skupiła się na tym, co będziemy robić. A obawiam się, że jeśli będziesz liczyć na to, że potem obejrzysz nagranie, to łatwo wybije cię z trybu warsztatu jakiś telefon, lub mail. 

Owszem, będę nagrywać nasze spotkania, ale głównie po to, żebyś mogła wrócić do części szkoleniowych, jeśli zechcesz coś doprecyzować.

Nagrania będą jednak dostępne tylko przez kolejne 2 tygodnie, do 30.06. Chcę cię zmotywować do skończenia i opublikowania strony. Wszyscy wiemy, co się stanie, jeśli nagrania będą dostępne przez kolejny miesiąc lub rok. Nic. ; )

Co powiesz na 5 lekcji pisania prosto na twoją skrzynkę?

Zostaw poniżej swój email, a otrzymasz bezpłatny, 5-dniowy mini kurs pisania. To jednocześnie zapis do newslettera. Jeśli nie przypadniemy sobie do gustu, możesz się w każdym momencie wypisać.

Lekcja 1: Jak mityczny storytelling zrobić w 1 zdaniu.

Lekcja 2: Dwie litery, które zmieniają wszystko. Stawiają czytelnika (czyt. klienta) do pionu, budzą z letargu i pasywnego czytania.

Lekcja 3: O tłustych pączkach w tekście, czyli jak szybko ułożyć tekst.

Lekcja 4: Od czego zacząć post, czyli jak wyciąć pitu pitu i od razu przejść do efektu Hitchcocka.

Lekcja 5: Kto to jest idiota, czyli co zawsze zaangażuje twojego odbiorcę i pomoże ci nawiązać relację.

Twoje teksty staną się jasne jak supernowa i unikniesz błędów, przez które najlepsze teksty wpadają w otchłań internetów. Zapraszam gorrrąco!

Kurs pisania online

MINI Kurs pisania – 5 lekcji

5 lekcji prosto na twoją skrzynkę.
Lekko i skutecznie.