Content Flow Maxi

Naucz się sprzedawać.

Napisz teksty-żylety w wakacje,
żeby sprzedawać jak gwiazda jesienią.

Dosyć siedzenia cicho jak mysz pod miotłą! 

Pokaż się i sięgnij śmiało po więcej. We flow, z błyskiem w oku i rozwianym włosem. 

Więcej klientów i pieniędzy (tak!).

Więcej spełnienia, mocy i satysfakcji z tego, co robisz.

Więcej tych, którym możesz pomóc. 

Napisz teksty – żylety na każdy etap twojej kampanii i sprzedawaj jesienią jak gwiazda. 

 

Myślisz o własnym kursie,
produkcie online,
warsztatach, konsultacjach 1:1?
Chcesz wypuścić coś nowego
po wakacjach?

Nie zostawiaj tego na wrzesień, bo wtedy będzie za późno! Zanim wejdziesz na pełne obroty po słodkim lenistwie na plaży, zorientujesz się, że wszyscy naokoło już sprzedają! 

A ty jeszcze w proszku! Opis oferty niegotowy. Landing niegotowy. Nie wiesz jak wycenić. Posty nienapisane. Aaaaaa! Znowu zarwane noce, stres, brak pewności i przekonania do tego, co wypuszczasz, bo zabrakło ci czasu, żeby pomyśleć i się przygotować. 

Być może kłębią ci się teraz w głowie podobne myśli:

„Mam obawę, że jak skończymy kurs, to nie będę miała zapału, żeby utrzymać ten rytm."

„Rozumiem, o co chodzi z całą tabelą kampanii i etapem np.: pre-seeding, ale jej wykonanie stanowi dla mnie trudność."

„Jakie posty i na jaki temat pisać w poszczególnych fazach kampanii?”

"Ile maili pisać, żeby nie dobić ludzi?"

"Jak zmyślnie przeplatać treści typowo sprzedażowe, eksperckie i inspiracyjne?"

„Jak dotrzeć do całkiem nowych klientów? Próbowałam na różnych grupach, ale z miernym efektem."

"Jak pisać o powtarzalnym produkcie, który jest w stałej sprzedaży, żeby nie było nudno?"

A przecież i tak zwalniasz obroty na lato. Jasne, pojedziesz z rodziną na urlop, ale chyba nie na 2 miesiące?

Bez codziennego postowania, faktur, maili i klientów będziesz miała w końcu czas pomyśleć i zaplanować. Mmm… błogi czas.

Być może miałaś podobne plany w zeszłym roku, ale… nie wypaliło, bo zabrałaś się za to sama?

Zróbmy to wszystko wspólnie. Latem.

Żeby nie pędzić w panice od 1 września.

Zanim pokażesz po wakacjach ofertę światu, dobrze przygotować wcześniej mnóstwo tekstów:

– na poszczególne fazy kampanii: 
seeding, pre-launch, reklama, launch, sprzedaż, post-launch, upsell, downsell

 – opis oferty w sklepie,

– landing page z lead magnetem lub opisem kursu, 

– posty, maile zapraszające na webinary, lead magnet, prezentacje, 

– maile, posty i inne teksty sprzedażowe,

– teksty po sprzedaży…

Zobacz, czego dokonałaś w 4 tygodnie:

To wszystko mocne elementy, które możesz teraz poukładać tak, żeby poprowadzić klientów nienachalnie, przyjemnie dla ciebie i dla nich do sprzedaży.

Przygotuj się na sprzedaż po wakacjach. Napisz te szczypiące teksty teraz, kiedy masz na to czas. Będą ci za chwilę potrzebne. Sierpień już za rogiem ; )

Wyobraź sobie, jak może wyglądać twój wrzesień po Content Flow Maxi:

darius-bashar-8XMWpPJcVcA-unsplash

Zapraszam cię na Content Flow Maxi

Co będziemy robić:

6 modułów kursu pomoże ci profesjonalnie przygotować każdą z 6 faz kampanii marketingowo-sprzedażowej. 

W każdym module dostajesz tematy postów na dany etap kampanii (1 moduł = 1 tydzień).
Podczas wspólnego pisania 1x tygodniu będziemy pisać teksty zgodne z modułem (posty lub inne),
a podczas spotkań biznesowych 1x tygodniu będziesz mieć okazję przedyskutować twój przypadek i pytania. 

Moduł 1 – faza pre-seeding

  • Wybierz produkt, który będziesz sprzedawać jesienią i wybierz jego „opakowanie”, czyli USP (unique selling proposition – coś co go wyróżni)
  • Przetestuj i sprawdź czy to faktycznie jest to, czego pragną ludzie (ankiety i rozmowy) i zbierz setki słów i wyrażeń do twoich tekstów (skrypty rozmowy, pytania, posty i maile do skopiowania).
  • Policz swoje pieniądze i ustal cenę produktu (excel do skopiowania).

Moduł 2 – seeding

  • Narysuj ścieżkę, po której przyjdzie do ciebie klient.
  • Przykłady ścieżek klienta (6 przykładów do skopiowania).
  • Uzupełnij ścieżkę o brakujące elementy np.: webinar, wyzwanie, lead magnet, szkolenie itp.
  • Opisz swój produkt i usługę – w sklepie i na stronie sprzedażowej (schematy, taktyki copywriterskie, język korzyści). 

Moduł 3 – pre-launch

  • Wybierz model sprzedaży  (omówienie modeli sprzedażowych).
  • Przygotuj harmonogram sprzedaży (szablon do skopiowania).
  • Jeszcze raz policz kasę i ustal cel finansowy sprzedaży jesienią.

Moduł 4 – reklama

  • Przygotuj się do puszczenia reklamy (utwórz menedżera reklam, stwórz konto reklamowe, wstaw pixel FB na swoją stronę, wybierz grupę docelową, wybierz cel reklamy, utwórz reklamę – wszystko oparte na wideo-instrukcjach)
  • Napisz tekst reklamy i wybierz zdjęcie (szablon tekstu reklamowego, przykłady skutecznych reklam).
  • Nagraj wideo-reklamę (scenariusz do skopiowania).

Moduł 5 – launch i sprzedaż

  • Sekwencja sprzedażowa w mailach i postach (wzory 6 maili do skopiowania).
  • Poznaj i przećwicz zasady sprzedaży podczas spotkania indywidualnego z klientem (skrypt rozmowy).
  • Sztuka pozycjonowania ceny (zasady, sposoby przedstawiania ceny).

Moduł 6 – post launch (po sprzedaży)

  • Upsell
  • Downsell
  • Badanie (jak zbierać opinie i feedbacki – wzory maili i pytań).

POSTY I MAILE

Napiszesz posty (lub maile) na każdy etap kampanii marketingowo-sprzedażowej, podam ci tematy postów i nowe narzędzia. 

Poznasz zasady pisania tzw. sekwencji sprzedażowej – co i jak napisać od pierwszego do ostatniego posta (lub maila) po otwarciu koszyka (i ile ich przygotować, żeby nie dobić ludzi a mieć efekt). 

 

Podam ci wzory maili sprzedażowych

 

Podam też wzory maili do skopiowania

1. wokół webinaru: promocja webinara, mail po zapisie, przypomnienie, dostęp do powtórki.

2. wokół lead magnetu: po zapisie, przypomnienie, przedstaw się, pokaż pierwszą ofertę mikro, przypomnienie.

 3. wokół ankiet i feedbacków przed i po sprzedaży: prośba o wypełnienie ankiety, wzór ankiety, wideo-instruktaż jak ją zrobić, wzór prośby o feedback (mail, DM)

 

STRONY

Poznasz schematy ułożenia treści na:

landing, który konwertuje

reklamę, która się opłaca

– do opisu twojej oferty w sklepie

– do opisu twojej oferty w pdf’ie, który wysyłasz klientom na ich zapytanie

– jak napisać treść do strony z zapisem na webinar

przykładowe ścieżki klienta do skopiowania dla biznesów: coach/psycholog,  konsultacje 1:1, fotograf, kurs online, warsztaty online, dietetyczka, projektowanie wnętrz.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodatkowo, przy zakupie do 20.06., otrzymasz ode mnie 60-minutowy audyt tekstu reklamy i landingu*.

 

ROZMOWY

Skrypt rozmowy sprzedażowej 1:1 (90% skuteczności w moim przypadku – produkty drogie i VIP).

Przećwiczysz rozmowę sprzedażową podczas dedykowanego warsztatu.*

Wzór zaproszenia na rozmowę (1 mail, który wygenerował 18 tys. zł)

Szablon prezentacji webinarowej do skopiowania i uzupełnienia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Opcja dostępna przy zakupie do 20.06.

Bonusy za 1947 zł

Bonus 1 (wartość 97 zł): Nagranie webinaru sprzedażowego, który wygenerował prawie 100 tys. zł. 

Bonus 2 (wartość 300 zł): Wideo-instrukcja jak założyć newsletter na platformie Mailerlite. 

Bonus 3 (wartość 300 zł): Wideo-instrukcja jak zrobić landing page na platformie Mailerlite (nie potrzebujesz mieć strony!).

Bonus 4 (wartość 300 zł): Wideo-instrukcja jak zainstalować Pixel Facebook’a na stronie.

Bonus 5 (wartość 300 zł): Wideo-instrukcja jak ustawić automatyzację w Mailerlite

Bonus 6 (wartość 50 zł): lista pomysłów na tani i prosty lead magnet

Bonus 7 (wartość 300 zł): lista 50 tytułów newslettera, które możesz skopiować lub dostosować

Bonus 8 (wartość 300 zł): nagranie – jak połączyć clickbaitowy tytuł z treścią merytoryczną newslettera

Co, jak i o czym pisać w poszczególnych fazach kampanii? Jakie tematy i jakie typy treści i postów wybrać?

Poprowadzę cię przez kolejne etapy kampanii i dam szczegółowe instrukcje,
jak je wypełnić postami, tekstami i mailami.

Co zyskasz:

  1. Już wiesz, że pisanie może być przyjemne. Teraz będziesz mieć czas, żeby się w tej przyjemności umościć. 

  2. Stworzysz posty swojej być może pierwszej w życiu świadomej i profesjonalnej kampanii marketingowej naturalnie prowadzącej klientów do zakupów.

  3. Napiszesz według moich instrukcji posty na kolejne fazy kampanii: pre-seeding, seeding, reklama, sprzedaż, jak również na czas po sprzedaży (który jest niezbędnym etapem przygotowującym kolejną kampanię).

  4. Stworzysz listę pomysłów na posty i je wspólnie ze mną i innymi napiszesz.

  5. Poznasz metody na pustkę w głowie i przełamanie blokad.

Kiedy?

Ten kurs będzie trwał 8 tygodni, od 4 lipca do 18 września 2022 r. z przerwą 2-tygodniową w okresie od 15 sierpnia do 4 września. 

Od 4.07. do 14.08. spotykamy się co tydzień, online na żywo:

– wtorek, godz. 9:00 – 10:00 na wspólnym pisaniu, żeby szlifować teksty (5.07., 12.07., 19.07., 26.07., 2.08., 9.08.)

– czwartek, godz. 9:00 – 10:00 na spotkaniu a’la mastermind, żeby szlifować oferty (7.07., 14.07., 21.07., 28.07., 4.08., 11.08.)

Potem 3 tygodnie przerwy od 15.08 do 4.09.

A od 5.09. do 16.09. spotykamy się 2x w tygodniu online na żywo:

– wtorek, godz. 10:00 – 11:00 i czwartek, godz. 15:00 – 16:00 na wspólnym pisaniu, żeby szlifować teksty (6.09., 8.09., 13.09., 15.09.)

– czwartek, godz. 6:30 – 7:30 i piątek 10:00 – 11:00 na spotkaniu a’la mastermind, żeby szlifować oferty (8.09., 9.09., 15.09., 16.09.)

Wszystkie spotkania będą nagrywane i udostępnione na platformie kursowej.

Dostęp do materiałów kursu otrzymujesz na 12 miesięcy. Wzory i schematy maili, prezentacji, webinarów itp. możesz ściągnąć na swój komputer i mieć je na zawsze. 

O mnie

Specjalistka od słów, poliglotka. Uczę soloprenerki jak słowem otwierać portfele i szczypać za dusze klientów. Pracowałam jako tłumaczka symultaniczna, konsultantka ds. mediów, naczelna kwartalnika, szefowa ds. PR’u i komunikacji w firmach tj. UBS, Heineken, Philip Morris i konsultant ds. employer brandingu dla firm takich jak L’Oréal, Nestlé, Coca-Cola. Od listopada 2019 r., kiedy powstały Dwa Słowa, przeszkoliłam ponad pół tysiąca osób, w tym ok. 250 w mojej Szkole Pisania dla Biznesu i kursach, ok. 200 w Latającej Szkole Agaty Dutkowskiej i jej LABie, oraz kilkaset u Eweliny Muc z WP dla Zielonych. Współpracuję również z Marketer+ prowadząc szkolenia z webwritingu.    

Skąd ten kurs?

Dlatego, że mam misję, pomóc kobietom w pełni wyrażać siebie. 

Akurat moja broszka to słowa. I akurat w biznesie nie da się wyrazić siebie i nawiązać relacji z klientem bez słów. 

Od kiedy zaczęłam swój biznes w 2019 r. moją pasją stało się przełamywanie blokad wśród soloprenerek, rozbudzanie ich kreatywności i radości z pisania.

Ja akurat zawsze „umiałam w literki”, a z polaka dostawałam piątki. Ale nie dlatego, że ktoś nauczył mnie pisać. Po prostu miałam talent. Gdy zaczęłam się uczyć „profesjonalnego” pisania u Marii Kuli, Marie Forleo i Marcina Cząby, jak również z książek na temat creative writing odkryłam, że istnieją narzędzia, które można powielać i ćwiczyć. Że tego można się nauczyć! Creative writing, czyli nauka pisania tzw. kreatywnego to normalka w Stanach. U nas, nikt tego nie uczy. Na polaku każą pisać wypracowania, ale poza „wstęp, rozwinięcie i zakończenie” niewiele usłyszmy porad. A instrukcji, narzędzi i schematów jest moooorze! A wszystko fajne, rozbudzające kreatywność i fun z pisania.

CONTENT FLOW MAXI

Cena: 4.700 zł999 zł netto (1.228,77 zł brutto)

4.700 zł to suma wszystkich elementów i dodatków, które wchodzą w skład kursu. Dostajesz je w cenie 999 zł netto

6 modułów i 8 tygodni Content Flow Maxi

Tematy postów na każdy etap kampanii

Wzory maili / postów do skopiowania z sekwencji powitalnej (300 zł)

Wzory maili / postów do skopiowania z sekwencji sprzedażowej (300 zł)

Wzory maili wokół lead magnetu, zapisu na webinar, zbierania ankiet i feedbacków (300 zł)

Skrypt rozmowy sprzedażowej 1:1 (300 zł)

Szablon prezentacji webinarowej (100 zł)

Schemat ułożenia treści na landing page (100 zł)

Schemat ułożenia treści w reklamie na FB i IG (100 zł)

Przykładowe ścieżki klienta dla 6 typów biznesu (200 zł)

Nagranie webinaru sprzedażowego (100 zł)

Wideo-instrukcja jak założyć mailing na platformie Mailerlite (300 zł)

Wideo-intrukcja jak postawić landing page na platfromie Mailerlite (nie potrzebujesz strony!) (300 zł)

Wideo-intrukcja jak wkleić pixel Facebooka na stronę (100 zł)

Lista pomysłów na tani i prosty lead magnet (50 zł)

Lista 50 tytułów maili z wysoką otwieralnością (50 zł)

Nagranie – jak przejść od clickbaitowego tytułu maila do merytorycznej treści (100 zł)

Materiały  na platformie kursowej

Testowanie w grupie na FB

1 x tydzień – nowy moduł

Co tydzień – wspólne pisanie, razem: 10 godzin (wartość 1000 zł)

Co tydzień – wspólny mastermind, razem: 10 godzin (wartość: 1000 zł)

Gwarantowany komentarz do twojego tekstu w grupie na FB (mój albo coacha Dwóch Słów)

🔥 Buddy 

Dodatkowo, jeśli dołączysz do 20.06. w cenie kursu:

Warsztat (120 min) „Przetestuj swoja rozmowę sprzedażową” (wartość: 500 zł)

Audyt (60 minut) –  indywidualny feedback do twojego tekstu reklamy i landingu (wartość: 400 zł)

Start: 4 / 07 /  2022

Koniec: 16 / 09 / 2022  (włączając 3 tygodnie przerwy od 15.08. – 4.09.)

Czas trwania: 8 tygodni

Twoje zaangażowanie: min. 1 godzina w tygodniu

Gdzie: grupa na FB oraz profesjonalna platforma kursowa

Cena: 999 zł netto, 1.228,77 zł brutto (wystawiam faktury VAT)

Co jeśli „coś” ci wypadnie i nie przerobisz?

CONTENT FLOW MAXI to spokojniejsze tempo. 

Ale i w tym przypadku, nawet jeśli zrobisz 50% materiału,  założę się, że będzie to od kilku do klikunastu razy więcej, niż zrobiłabyś sama. To statystyka – razem można zdziałać więcej i przyjemniej.  


Ale nie będę cię oszukiwać, „samo się” nie zrobi. To kurs dla zdeterminowanych właścicielek  biznesów,
które chcą poważnie traktować siebie i swój
biznes. 

 

Co, jak i o czym pisać w poszczególnych fazach kampanii?

Jak sprawić, żeby mimowolnie kupowali?

W trakcie jednego roku możesz przeprowadzić 3 i więcej kampanii.

Dlatego wszystkie materiały dostajesz na 12 miesięcy.
Będziesz mogła z nich korzystać podczas kolejnych kampanii, które będziesz przeprowadzać już sama.
Bo będziesz potrafiła to robić!

Za każdym razem lepiej, przyjemniej i z lepszymi efektami.

Zapraszam na kontynuację Content Flow