Content Flow Intro

Naucz się tworzyć content, który buduje zasięgi oraz nienachalnie angażuje odbiorców – bezpłatnie.

Zero lajków i komentarzy? Jak przebić się przez milion podobnych treści?

Udowodnię ci, że potrafisz pisać i tworzyć content, który angażuje.

I owszem, wystarczą nam 3 dni. Nauczę cię paru zabawnych trików, które sprawią ci radość i zaangażują odbiorców. 

24, 25, i 26 kwietnia (środa, czwartek i piątek),
godz. 12:00 – 13:30.

3 nagrane spotkania po 90 minut. Powtórki nagrań dostępne TYLKO dla zapisanych.

BEZPŁATNIE

BB__1595-Edytuj_50

Daria z @czulyrozwoj zaczęła podczas Content Flow w 08.2021

a dziś ma ponad 20,500 obserwatorów. Jak? 

0:00 – Jak Daria przeszła od pierwszego posta i 0 obserwatorów do 70 w ciągu 1 dnia.
0:45 – Jej 3 ulubione narzędzia pisarskie.
1:20 – 2 praktyczne rady na Content Flow Intro.
 
A jeśli zastanawia cię, dlaczego ja nie mam setek tysięcy odbiorców, skoro uczę pisania postów?
To proste – mam inną strategię, moją ofertę proponuję głównie za pomocą newslettera. Tak wybrałam i to przynosi mi 500.000 zł rocznie. Ale zaczynałam, podobnie jak ty – od postów. 

Pisz szybko, publikuj regularnie, pewnie i lekko.

Te 3 spotkania są dla ciebie, jeśli pasuje do ciebie minimum 1 poniższe stwierdzenie:

„Wciąż się miotam.”

„Jak pisać posty na Instagramie, żeby ludzie chcieli reagować? Czy da się tego dokonać, nie zadając oczywistych pytań?”

„Sen z powiek spędza mi content, patrzę na konkurencję i widzę, że wszyscy klepią to samo."

„Mam problem ze znalezieniem właściwych słów, mam wrażenie, że wszystko już jest w sieci.”

„Instagram jest przesycony treściami, nie sposób się przebić do klienta.”

„Nie wiem, jakie tematy wybrać, żeby to miało sens. Mój problem to regularność działań, tzn. lenistwo i chaos z mojej strony.”

„Mam wrażenie, że mój content jest niewłaściwy, nie dociera do potencjalnych klientów. Już sama tracę wiarę w sens tworzenia produktów.”

„Pisanie newslettera i posty na media społecznościowe tak, aby były chętnie czytane, to ciężka praca.”

„Nie umiem pisać, a jak już coś napiszę, to wychodzi nie to, co chciałam.”

„Wstydzę się publikować, bo pewnie robię mnóstwo błędów.”

„Mam pomysł na to, co chciałabym napisać, ale brakuje mi słów, by ująć te moje myśli w słowo pisane. Wszystkie słowa nagle chowają się w zakamarkach mojej głowy i żadne nie chce wyjść na zewnątrz.”

Jeśli chcesz:

 – żywego kontaktu z odbiorcami,
– poczucia sensu i spełnienia,
– pewności, że „ktoś to w ogóle czyta i ogląda”

to jesteś w dobrym miejscu.

 

Już >4000 kobiet przeszło Content Flow Intro w 4 edycjach i doświadczyło jego efektów. 

Poniżej znajdziesz wypowiedzi niektórych z nich.

Jakich efektów możesz się spodziewać:

Pierwszy raz czuję, że nie mogę się doczekać, aż opublikuję post! 

Ewa @vintage_candlepl

Uwielbiam sposób w jaki prowadziłaś każdy z live’ów. Tego się chciało słuchać! i aż mi się same ręce rwały do klawiatury i do pisania.

Ania

Zaczęłam pisać, moje posty przestały być suche typu „to jest kolczyk i jest czerwony”, ale zaczynają nabierać sensu i kształtu. Nawet osoby nie potrafiące wykrzesać z siebie ikry pisarskiej zaczynają kumać, o co chodzi. 

Edyta

 

To jest genialne! Takie proste ćwiczenia, a takie rezultaty! Nagle wszystko zaczyna się układać. Pomysły same zaczęły wypływać na powierzchnię. S a m i u s i e ń k i e! Teraz jedyny problem jaki mam, to że nie mogę się zdecydować od którego zacząć.

Wiktoria @smartly.designed.pl

Gocha podsuwa konkretne techniki pisarskie, ale także ciekawe pomysły na posty. Tworzyłam nowe treści według jej wskazówek z ekscytacją i poczuciem sensu.  

Alicja

 

To przejście od siedzenia pół godziny nad klawiaturą z rezultatem „nie wiem co napisać aaaaaaaaa” do „o kurczę, chyba zacznę pisać zawodowo!” No dobra, może nie zawodowo, ale w każdym razie z przyjemnością porównywalną prawie do tej płynącej z jedzenia czekoladowych lodów. Konkretne porady zamiast pustych słów, super metody jak uruchomić swoje flow i wspólne pisanie.

Magda @belleclth

 

Zapraszam się cię do wspólnego pisania i tworzenia contentu, który angażuje i daje zasięgi.

Dam ci temat i narzędzia, oraz pokażę jak ich użyć.

Dzięki temu po 3 dniach będziesz miała:
 – 3 angażujące posty,
– umiejętność nienachalnego angażowania odbiorców

– wiedzę jak pytać, żeby ludzie komentowali. ZAWSZE.

10% teorii, 90% praktyki.

Czego możesz się spodziewać po każdym dniu
Content Flow Intro:

Dzień 1.

  • Ustalisz ile max postów potrzebujesz napisać (to SKOŃCZONA liczba)

  • Poznasz największy mit dotyczący pisania

  • Rozgromisz go za pomocą reguły Picassa

  • Poznasz zasadę 70 – 20 – 10, dzięki której skrócisz czas pisania

  • Dowiesz się, co jest twoją prawdziwą misją w biznesie

  • Ustalisz swoje 3 główne contentowe tematy

  • Wybierzesz temat twojego posta i 1 z 2 szablonów, które dla ciebie przygotowałam

  • Poznasz najbardziej angażujące narzędzie pisarskie świata

  • Napiszesz według moich instrukcji 1. post

  • Opublikujesz pierwszy super contentowy post

Dzień 2.

  • Dowiesz się, jakim branżom najbardziej opłaca się inwestować w bywanie w SM
  • Nauczysz się świadomie dobierać formaty: rolka, relacja czy post?
  • Dowiesz się, kto jest twoim prawdziwie idealnym klientem
  • Nauczysz się, jak tę wiedzę przełożyć na treści
  • Poznasz regułę 5 pytań przed każdym tekstem
  • Poznasz schemat pisania WSZYSTKICH treści
  • Poznasz efekt Zeigarnik, czyli sztuka przerywania, której używają scenarzyści Netflixa
  • Dowiesz się, jak sobie pomóc za pomocą chatGPT!
  • Zastosujesz ją w twoim poście.
  • Napiszesz według moich instrukcji 2. post
  • Opublikujesz drugi super contentowy post

Dzień 3.

  • Nauczysz się zadawać pytania, tak, żeby ludziom chciało się odpowiedzieć i skomentować
  • Poznasz 4 kryteria, które musi spełnić pytania, żeby chciało się na nie odpowiedzieć
  • Podam ci przykłady dobrych i złych pytań
  • Napiszesz według moich instrukcji trzeci post
  • Opublikujesz trzeci super contentowy post
  • Dowiesz się, jak możesz ze mną współpracować, żeby napisać tę skończoną liczbę super contentowych postów.

Dla kogo

Na 3 dni wspólnego tworzenia contentu zapraszam kobiety, które prowadzą biznes online i które chcą lub potrzebują same pisać swoje posty, tworzyć relacje i rolki, żeby to, co tworzą płynęło w świat.

Dla tych, które chcą docierać do nowych grup odbiorców, chcą wywoływać więcej emocji i zaangażowania (w postaci komentarza i zakupu).

Spotkamy się na YouTube 24, 25 i 26 kwietnia, w środę, czwartek i piątek. 
Każde spotkanie to 90 minut wspólnego tworzenia contentu w godzinach 12.00 – 13.30.
Spotkania udostępnię zapisanym.

Co zyskasz:

3 szczypiące za dusze posty, dzięki którym nawiążesz dialog z twoimi odbiorcami, fanami, obserwatorami.

2 podstawy marketingu przełożone na teksty - misja i klient idealny.

Rozhulane zasięgi.

3 najskuteczniejsze tricki copywriterskie - od razu przećwiczone i wdrożone.

Możliwy banan na twojej twarzy i pląsy po domu.

Dzika radość i nagła chęć ugotowania czegoś nowego*

Niecierpliwość przed publikowaniem kolejnych treści (postów, rolek, relacji itp.).

*Rozpalona kreatywność nie trzyma się tylko jednej dziedziny, zobaczysz jej efekty we wszystkich sferach twojego życia.

Wierzę w to, że człowiek jest z natury kreatywny. I jeśli nie tworzy to wewnętrznie umiera.

Moją misją jest pomóc kobietom w pełni i odważnie wyrażać siebie. W biznesie nie da się tego robić bez słów. Nieważne, czy piszesz, czy nagrywasz – używasz słów.

Od kiedy zaczęłam swój biznes w 2019 r. realizuję tę pasję poprzez kursy, podczas których kobiety-przedsiębiorczynie przełamują swoje blokady, rozbudzają swoją kreatywność i radość z pisania.

A przy okazji uczą się nowego sprze-dawania ; )

Kim jestem

Gocha Szoka

Specjalistka od słów i marketingu, poliglotka. Uczę kobiety-przedsiębiorczynie jak słowem otwierać portfele i szczypać za dusze klientów.

Pracowałam jako tłumaczka symultaniczna, konsultantka ds. mediów, naczelna kwartalnika, szefowa ds. PR’u i komunikacji w firmach takich jak UBS, Heineken, Philip Morris i konsultant ds. employer brandingu dla firm takich jak L’Oréal, Nestlé, Coca-Cola. Od listopada 2019 r., kiedy powstały Dwa Słowa, przeszkoliłam prawie 6000 osób, w tym już ponad 4000 podczas Content Flow Intro, 250 w mojej Szkole Pisania dla Biznesu, ok. 1500 w kursie Content Flow, ok 200 w Selling Flow, ok. 200 w Latającej Szkole Agaty Dutkowskiej i jej LABie, oraz kilkaset u Eweliny Muc z WP dla Zielonych. Współpracowałam również z Marketer+ prowadząc szkolenia z webwritingu. 

 

Jeśli jesteś na etapie, że niby wiesz co byś chciała napisać, ale niekoniecznie wiesz jak. Masz dni, że miganie kursora doprowadza Cię do szału, a pusty monitor aż razi bielą. I wydaje Ci się, że wszyscy inni potrafią pisać posty, a tylko Ty się z tym męczysz…Idź do Gochy. Da Ci świetne narzędzia i wytłumaczy na przykładach jak je zastosować w praktyce. To trochę jak wzór na matematyce – kiedy po kilku przykładach przestaje być dziwnym zlepkiem liter i w głowie zapala się światełko zrozumienia. A pod koniec nawet daje satysfakcję i dumę ze zrobionego postępu.

opinia 2
opinia 4

pisania można naprawdę się nauczyć. Można to robić z lekkością i czuć ogromną satysfakcję. To najlepszy kurs, w którym uczestniczyłam i z którego najwięcej się nauczyłam. Zainspirował mnie do tego stopnia, że bawię się w detektywa. Czytając książkę doskonale wiem, jaki zabieg zastosował pisarz. Czuję się jak pisarski Sherlock Holmes.

Zapisujesz się na Content Flow Intro 

24, 25, i 26 kwietnia (środa, czwartek i piątek),
godz. 12:00 – 13:30. 

.

Dzięki za zapis!

Został Ci jeszcze jeden klik do zrobienia - zajrzyj teraz do swojej skrzynki mailowej i potwierdź zapis.

Gotowe? Jutro w Twojej skrzynce wyląduje pierwsza lekcja.

Jeśli nie dotrze, koniecznie sprawdź spam i oferty, oraz dodaj mój adres emailowy (kontakt@dwa-slowa.pl) do kontaktów.

Zostaw swój email:

Wyślę ci dostęp do:
12 szkoleń Sigrun, naszej grupy na FB, oraz do 13. szkolenia ze mną.

.

Dwa Słowa i ja lubimy ciasteczka. Skoro tu jesteś, to znaczy, że też je lubisz i akceptujesz. Przejdź do strony.

Book Flow

Kurs pisania dla biznesu

5 lekcji prosto na twoją skrzynkę.
Lekko i skutecznie.